וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי: "אם הייתי מחכה, העונה שלנו הייתה נגמרת"

דירק נוביצקי מודה שהוא עדיין אינו כשיר לחלוטין אבל מצהיר שבא להציל את העונה של דאלאס. קובי מרוצה מחזרתו של גאסול

הצוות הרפואי אישר לו לשחק רק 24 דקות. בסוף הוא נתן 27 וסיים אותן עם 18 נקודות ב-6 מ-15 מהשדה והוסיף 5 ריבאונדים והרבה נוכחות. דירק נוביצקי, כוכבה הגרמני של דאלאס, חזר למגרשים לאחר היעדרות קצרה מהצפוי בת תשעה ימים והמאבריקס השיגו ניצחון חשוב 111:86 על גולדן סטייט, ניצחון שהרחיק אותם עד כדי שני משחקים מהלוחמים במאבק הדרמטי על הכניסה לפלייאוף במערב.

נוביצקי, שסיים את המשחק עם שקית של קרח על הקרסול הכואב, יודע שנוכחותו הייתה קריטית: "הפלייאוף התחיל מוקדם השנה. אם הייתי מחכה עד שאהיה כשיר ב-100 אחוז, העונה שלנו הייתה נגמרת. אם היינו מפסידים, דברים לא היו נראים טוב עבורנו".

נוביצקי היה כשיר רק ב-80 אחוז למשחק, ובמהלך היום שקדם לו ניסו הגרמני ומאמנו אייברי ג'ונסון להדוף את השמועות על הקאמבק המתקרב ולהטעות את היריבה. הסיבה? ג'ונסון רצה להחזיר את נוביצקי לעניינים כבר למשחק הקריטי מול גולדן סטייט, ולפני שני משחקי החוץ הקרובים של דאלאס מול הלייקרס ופיניקס. נוביצקי סיכם: "אני לא בטוח שזה היה הדבר הנכון לעשות. נראה איך זה ישפיע על מצבי במשחקים הבאים".

המאמן המפסיד דון נלסון פרגן לנוביצקי: "הוא נתן השראה למשחק של דאלאס. הם עלו מדרגה ואם הם ימשיכו ככה, הם טובים כמו כל קבוצה במערב".

ג'קסון לא מתרגש מהחזרה של גאסול

עוד שחקן שהתקמבק בזמן הנכון היה פאו גאסול. הפורוורד הספרדי, שהחמיץ תשעה משחקי ליגה בהם איבדו הלייקרס את ראשות המערב, חזר היישר לניצחון 104:91 על פורטלנד. גאסול שיחק 32 דקות, קלע 10 נקודות והוריד 7 ריבאונדים. הלייקרס שמרו על מרחק של משחק אחד מההורנטס והספרס, מוליכות המערב, ונראתה מעודדת לקראת המשך המאבקים.

"הוא נראה מצוין באימונים ושיחק נפלא", החמיא קובי בראיינט.
גם גאסול היה מרוצה: "רציתי לראות איך ארגיש במשחק ואין לי תלונות. רציתי לשחק ולא ציפיתי ליותר ממה שנתתי".

קואץ' פיל ג'קסון דווקא צינן את ההתלהבות: "הוא היה בסדר. המסירה שלו לא הייתה חדה והוא לא בא לקבל מספיק את הכדור. אבל הגובה שלו הפריע ללמרקוס אלרידג' והוא עשה עבודה הגנתית מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully