וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "היינו צריכים לנצח 0:4"

אברהם גרנט ראה את צ'לסי שומטת יתרון ומפסידה 2:1 לפנרבחצ'ה, אבל התעודד מהיכולת של שחקניו: "נוכל לנצח את הגומלין". בניטז אחרי ה-1:1 מול ארסנל: "ההזדמנות לעלות בידיים שלנו"

וידאו: רויטרס. תרגום ועריכה: יאיר דניאל

משחקו הראשון של אברהם גרנט ברבע גמר ליגת האלופות הסתיים אמש (רביעי) באכזבה גדולה עם הפסד 2:1 לפנרבחצ'ה, שהציב את הטורקים בעמדה לא רעה להעפיל לארבע הגדולות של אירופה על חשבונה של צ'לסי. בפתיחת המשחק היה נדמה שהכחולים ישייטו לחצי הגמר, כשדייויד הברזילאי כבש שער עצמי בדקה ה-13, אבל במחצית השניה הפכה פנר את התוצאה, עם שוויון של קאזים קאזים בדקה ה-58, ושער ניצחון מרהיב של אותו דייויד בדקה ה-81, שהותיר את גרנט מאוכזב.

"משחק שהיה צריך להסתיים ב-0:3 או 0:4 לטובתנו, הפך לפתע להפסד 2:1", אמר גרנט בסיום. "הכל היה טוב עד השער הראשון שלהם. שלטנו במשחק, יצרנו מצבים, גם את המחצית השניה פתחנו טוב, אבל זה הכדורגל: לפעמים אתה לא שם לב, מאבד ריכוז, ומפסיד את המשחק".

אבל למרות ההפסד, שער החוץ שהשיגה צ'לסי באדיבותה של פנר נתן למאמן הישראלי תקווה לקראת הגומלין ביום שלישי הקרוב בסטמפורד ברידג': "להפסיד 2:1 בחוץ זו עדיין תוצאה טובה", אמר גרנט. "אבל אנחנו מאוכזבים כי שיחקנו כדורגל טוב יותר. עכשיו אנחנו חוזרים הביתה, ואנחנו חייבים לנצח. השחקנים כאן מקצוענים, ועכשיו אנחנו צריכים לשחק טוב גם בשבת מול מנצ'סטר סיטי, לנצח את המשחק הזה שהוא לא קל בכלל, ואז לעשות את העבודה אצלנו בבית. בסך הכל אני מרגיש טוב, כי אם נשחק בגומלין כמו ששיחקנו במשך מרבית המשחק כאן, נוכל לנצח את המשחק".

לגבי החלפתו של פרנק למפארד בדקה ה-76, לאחריה נראה הקשר מעט ממורמר, אמר גרנט: "לא היתה שום בעיה עם פרנק, הוא היה בסדר גמור. אחרי שהוא היה חולה הוא לא היה כשיר לשחק 90 דקות".

כוכבה הגרמני של צ'לסי, מיכאל באלאק, דיבר אחרי המשחק על ההזדמנות של הכחולים להגיע עם ביטחון לגומלין, ואמר: "הייתה לנו הזדמנות טובה מאוד לנצח כאן. שלטנו במשחק, אבל איפשרנו להם לחזור. אנחנו מאוד מאוכזבים כי שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה. זה לא צריך לקרות. גם אחרי שהם הישוו היו לנו שתי הזדמנויות טובות, לי ולדרוגבה, להבקיע את השער השני, אבל לא היינו מרוכזים מספיק, היה חסר לנו קצת מזל".

בפנרבחצ'ה כמובן שהשמחה הייתה גדולה אחרי הניצחון הביתי, שהעניק הרבה ביטחון לחניכים של זיקו. הכוכב הברזילאי לשעבר, שדיבר לפני המשחק על הזדמנות היסטורית להגיע לחצי הגמר, אמר: "כל מי שראה את המשחק לא היה חושב שצ'לסי יכולה להפסיד אחרי המחצית הראשונה שלה. למרות זאת, שיחקנו טוב מאוד וזו תוצאה טובה עבורינו. כעת אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו בגומלין".

ונגר: "קשה לי להבין איך לא ניצחנו"

אחרי שארסנל הובילה מול ליברפול משער של עמנואל אדבאיור בדקה ה-22, נראה היה שהתותחנים הולכים להכריע את ההתמודדות ולהגיע עם יתרון משמעותי לאנפילד. ארבע דקות בלבד חלפו, ודרק קאוט הבקיע את השוויון והשאיר את התוצאה על 1:1 עד הסיום.

"זה קשה להבין מדוע לא ניצחנו, מכיוון שהחזקנו יותר בכדור והגענו ליותר מצבים", אמר ארסן ונגר, מאמנה של ארסנל, בסיום המשחק. "זה מאוד קשה לקבל את זה שאתה לא מנצח משחק. בנוסף גם לא היה לנו כל כך מזל. כמובן שכשהם השוו הרגשתי שממש חסר לנו מזל וגם עם ההחלטה הגדולה של השופט לא לתת לנו פנדל לא היה לנו מזל".

בליברפול יודעים שהיה להם הרבה מאוד מזל על כך שהם הצליחו להעביר את ההכרעה הביתה. רפא בניטז סיכם את המשחק: "היה לנו ממש קשה לשחק מול קבוצה כה טובה. ידענו שהם יחזיקו יותר בכדור ולכן היינו צריכים לשחק מסודר ולהכות אותם בהתקפות מתפרצות. זו הייתה התוכנית וזה יצא טוב".

על הסיכויים של האדומים להמשיך הלאה לחצי הגמר, אמר בניטז: "כעת ההזדמנות נמצאת בידיים שלנו, נראה איך נשחק. זה תלוי במצב הפיזי של השחקנים, וכמובן אם נוכל לשמור את הכדור יותר אצלנו ממה שהיה כעת".

וידיץ' יחמיץ את ארסנל

קבוצה אנגלית אחרת שכבר נמצאת עם רגל וחצי בחצי הגמר היא מנצ'סטר יונייטד. אמנם הניצחון על רומא השבוע בליגת האלופות 0:2 זרע הרבה אופטימיות באולד טראפורד, אך בקבוצה יאלצו להסתדר במשחקים הקרובים ללא נמניה וידיץ', שנפצע במהלך המשחק וייעדר בין שבועיים לשלושה בעקבות פגיעה בברכו השמאלית.

וידיץ' עורר חשש כבד בקרב האלופה, שכבר נטתה לחשוב שהשחקן הסרבי בן ה-26 סיים את העונה. מאוחר יותר הגיעו הבדיקות שהראו שהפציעה פחות חמורה ממה שחשבו קודם לכן. "אין נזק רציני לברך השמאלית, וידיץ' ייעדר שבועיים או שלושה", אמר. וידיץ', שהוחלף באותו משחק בדקה ה-31 והוחלף,
ייעדר ממשחק הליגה מול ארסנל ב-13 לחודש אך עשוי לחזור למגרשים לקראת סוף החודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully