וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה תרגיש את הלחץ מהקהל"

דרק שארפ מחמם את הגזרה לקראת המשחק השני מול הקטלונים (21:45, 10). פסקוואל: "במשחק הקודם הראנו שאנחנו מסוגלים לנצח את מכבי"

ניצחון נוסף על ברצלונה, רצוי כבר הערב (חמישי, 21:45, ערוץ 10), ומכבי תל אביב מבטיחה את כרטיס הכניסה לפיינל פור במדריד. הפסד, וסדרת רבע גמר היורוליג חוזרת ארצה, למשחק שלישי ומכריע.

מכבי, שגברה על בארסה 75:81 במשחק הראשון, נחתה בספרד אתמול בשעות הצהריים המוקדמות. שחקני הקבוצה זכו למנוחה, ובערב צפו במספר קטעי וידאו וערכו אימון מסכם. ברצלונה נחתה שעות בודדות לאחר מכן, ומיד המשיכה לאימון ב"פלאו בלאוגראנה" הביתי. מכבי של שרף יודעת היטב מה דרוש כדי לנצח משחק באולם קשה, כפי שכבר חזרה העונה עם ניצחונות מאיסטנבול, סלוניקי, אתונה ומדריד. ברצלונה, מנגד, שמטה העונה ביורוליג שני משחקים מתוך עשרה – מול פנאתינייקוס (56:55) ורומא (77:75).

"אנחנו בסיטואציה די טובה, למעט העובדה שאולי שחקן או שניים שלנו שיחקו במשחק הראשון קצת יותר מכפי שתכננו, כי קיצרנו את הרוטציה במחצית השנייה", אמר מאמן מכבי, צביקה שרף. "לא זלזלנו בברצלונה לפני המשחק הראשון, ובוודאי שאנחנו לא מזלזלים בהם כעת. ראינו את המשחק שלהם מול צסק"א לפני שבועיים ואנחנו יודעים היטב למה הם מסוגלים. נעשה כל מה שצריך כדי לנצח. עבדנו קשה כדי לקחת את המשחק הראשון, עכשיו הלחץ הוא עליהם".

בתוכנית 'עושים ספורט' בגלי צה"ל הוסיף שרף: "אנחנו מכירים את המגרש ואנחנו מעריכים שהאולם פה יהיה מלא. ברצלונה שמה דגש על לחץ על הגארדים. אני חושב שנצטרך להגדיל את הרוטציה של הגארדים. אני לא יודע אם השופטים שומעים את מאמן ברצלונה. אם הם חושבים שבעזרת השיפוט הביתי הם יכולים להרביץ יותר, זה לא בידיים שלנו".

"ברצלונה תרגיש את הלחץ מהקהל, זה משחק של לחיות או למות עבורם", הסכים דרק שארפ. "אנחנו מגיעים רגועים, משוחררים ומרוכזים". טרנס מוריס הוסיף כי "אנחנו מרחק ניצחון אחד מהפיינל פור וזה מתקרב. נצטרך להיות מאוד אגרסיביים, אסור לתת להם לזרוק כל כך הרבה שלשות כפי שנתנו להם ברבע השלישי של המשחק הקודם. הם ינסו לברוח לנו עוד בהתחלה ואנחנו צריכים להיות מוכנים. הם שולחים הרבה שחקנים לריבאונד ההתקפה, נקווה לנצל את זה למתפרצות. לא התחלנו טוב את העונה הזו, אבל השינויים בצוות המקצועי עזרו לנו מאוד. עכשיו אנחנו מגיעים למשחקים עם המנטאליות הנכונה".

פסקוואל: "צריכים להראות הרבה אגרסיביות"

מאמן ברצלונה, חאבייר פסקוואל, סיפר מנגד כי "במשחק הקודם הראנו שאנחנו מסוגלים לנצח את מכבי. אנחנו צריכים את העזרה של האוהדים שלנו, כפי שהם עזרו לנו במשחק מול צסק"א. מכבי תרצה לסיים את זה כאן. הלחץ הוא עלינו ונצטרך לשחק טוב יותר מאשר במשחק הקודם. לא איבדנו הרבה כדורים ביום שלישי, אבל מכבי ניצלה היטב את הכדורים שכן איבדנו. אנחנו צריכים להראות הרבה אגרסיביות, במיוחד בתחילת המשחק, ולשחק עם יותר סבלנות. זרקנו 31 שלשות, שזה יותר מדי, אבל רובן היו במצבים טובים".

"אנחנו קצת עייפים, למרות שלמדנו להתרגל לזה", סיכם יאקה לאקוביץ', שקלע בת"א 6 נקודות בלבד (1 מ-10 מהשדה). "מחר לא נשתמש בתירוץ של עייפות. נכון שבמשחק הראשון לא קלעתי באחוזים טובים וצריך לתת גם להגנה של מכבי קרדיט על כך, אבל אני משוכנע שאצלנו בבית הסיפור יהיה שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully