וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר בחצי גמר הזוגות בטורניר מיאמי

הישראלית והבלארוסית, ויקטוריה אזרנקה, ניצחו את קוזנייצובה ומורסמו 5:7, 6:4, 6:10. יאנקוביץ' טיפסה לחצי הגמר, נדאל גבר על בלייק

אם לא ביחידות, אז בזוגות. שחר פאר ובת זוגתה הבלארוסית, ויקטוריה אזרנקה, העפילו הלילה (רביעי) לחצי גמר טורניר מיאמי היוקרתי (סך פרסים 3.77 מיליון דולר), אחרי ניצחון על סבטלנה קוזנייצובה ואמילי מורסמו 5:7, 6:4, 6:10. הצמד הישראלי-בלארוסי יפגוש את קתרינה סרבטוניק ואיי סוגייאמה, שניצחו את לינדזי דאבנפורט ודניאלה האנטוחובה 4:6, 6:3, 4:10. קווטה פסצ'קה ורני סטאבס גברו על אלנה ליקובצבה וליסה ריימונד 6:3, 3:6, 6:10.

ביחידות, ילנה יאנקוביץ' הבטיחה את מקומה בחצי הגמר, אחרי שסרינה וויליאמס וסבטלנה קוזנצייובה עשו זאת כבר. הסרבית פגשה את הרוסייה אלנה דמנטייבה. במצב של 1:6 ו-1:3 לזכות יאנקוביץ', פרשה דמנטייבה עקב כאבי גב. גם ורה זבונרבה עלתה לחצי הגמר אחרי שניצחה את בת ארצה, דינארה סאפינה, במשחק צמוד במיוחד 5:7, 4:6. בשלב הבא ייפגשו ינקוביץ' וזבונרבה, ובמקביל ייאבקו וויליאמס וקוזנייצובה על הכרטיס לגמר.

בטורניר הגברים, המדורג 2 רפאל נדאל גבר ברבע הגמר על האמריקאי ג'יימס בלייק בשלוש מערכות והעפיל לחצי הגמר. הספרדי הפסיד את המערכה הראשונה 6:3, אבל ניצח את השתיים הבאות 3:6, 1:6. גם תומאס ברדיץ' העפיל לשלב הבא אחרי 4:6, 4:6 על איגור אנדרייב. בקרב הראשון בחצי הגמר ייפגשו השניים. היום יימשכו משחקי רבע הגמר, כשרוז'ה פדרר ישחק מול אנדי רודיק וניקולאי דוידנקו יתמודד מול ינקו טיפסרביץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully