וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינה כבר מחכה בפיינל פור

ניצחה את פנרבחצ'ה 65:86 , עלתה לפיינל פור וממתינה למנצחת מהמפגש בין מכבי ת"א לברצלונה. צסק"א חזרה לחיים מול אולימפיאקוס

במשך שלבים נכבדים של העונה היו שני דברים ברורים: שני מקומות מתוך הארבעה של הפיינל פור ככל הנראה יהיו תפוסים על ידי פנאתינייקוס וצסק"א מוסקבה. אלא שאלופת אירופה כבר מצאה את דרכה אל מחוץ למפעל, והרוסים הגיעו הערב ם הגב אל הקיר לאתונה, בפיגור 1:0 מול אולימפיאקוס. הפתיחה הייתה של היוונים, אבל צסק"א לא התייאשה, הוכיחה שבכל זאת יש בה משהו והשיגה ניצחון גדול 73:83.

מי שכבר עלתה לפיינל פור היא סיינה, שגברה על פנרבחצ'ה 65:86, אבל מאוחר יותר התברר שהיא הקבוצה היחידה שהשלימה הערב 0:2, זאת לאחר שטאו ויטוריה הובסה 76:55 על ידי פרטיזן בלגרד.

אולימפיאקוס - צסק"א מוסקבה 83:73

הרבע הראשון במשחק נראה כמו המשך ישיר למשחק במוסקבה והחניכים של ינאקיס נראו בדרכם לעלייה לפיינל פור, כשפתחו פער דו ספרת., אלא שצסק"א התעשתה ורשמה רבע שני פנטסטי של 11:27. הפער הקטן שפתחו הספיק לרוסים ליתרון במחצית, אבל הם לא הסתפקו בכך ובזכות רבע שלישי מצוין נוסף, הפעם של 18:28, עלו ליתרון שכבר התקרב ל-20.

מתיאס סמודיש, טראג'ן לנגדון ורמונאס שישקאוסקאס הפציצו מחוץ לקשת באחוזים מדהימים, הכל הלך בכיוון של אטורה מסינה וצסק"א קמה מהקבר מול אולימפיאקוס החזקה והחזירה את ההכרעה לאולמה הביתי. שישקאוסקאס הוליך את קלעי צסק"א עם 20 נקודות כולל 4 מ-7 מחוץ לקשת. לנגדון קלע 4 מ-4 מאותו מקום וכך גם סמודיש, כשהראשון מגיע ל-18 נקודות והשני ל-17. את היוונים הוליך קינטל וודס, שקלע 19, גאורגיוס פרינציס הוסיף 17.

פרטיזן בלגרד - טאו ויטוריה 55:76

טאו היא אחת מהקבוצות הטובות ביבשת העונה והיא הרשימה במשחק הראשון מול הסרבים, אבל פרטיזן כבר הוכיחה העונה שבאולם פיוניר היא לא פראיירית בכלל. הערב טאו הבינה את זה בדרך הקשה.

פרטיזן הגיעה למשחק ראשונה ופתחה פער של 10 נקודות כבר ברבע הראשון, כשניקולה פקוביץ' מצטיין כהרגלו ונוביצה ווליצ'קוביץ' ומילנקו טופיץ' מסייעים בטור הנקודות. לרבע האחרון נכנסו הקבוצות כשהמקומיים מוליכים ב-6 ולבאסקים סיכוי טוב להשלים 0:2 בסדרה, אבל רבע נוראי של הקבוצה של ספאחיה, בו היא הפסידה 22:7, סידרה למקומיים ניצחון מצוין.

פקוביץ' קלע 8 מ-12 מהשדה בדרך ל-19 נקודות, ווליצ'קוביץ' היה מצוין עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים ואורוס טריפקוביץ' תרם בעיקר במחצית השנייה והגיע ל-14 נקודות. מילנקו טופיץ' קלע 11 והלשים 4 שחקנים מקומיים בדאבל פיגרס. איגור ראקוצ'ביץ' סיים עם 15 נקודות עבור המפסידה והיה היחיד בשורותיה שקולע יותר מ-9, מספר הנקודות שקלע מירזה טלטוביץ'.

פנרבחצ'ה/אולקר - סיינה 86:65

במשך רגעים ארוכים במשחק הראשון, הרשו לעצמם האוהדים הטורקים לפנטז על ניצחון חוץ מפתיע, שיטה את כל הסידרה בין השתיים, ויוביל אותם אל הופעה סנסציונית בפיינל פור. הפעם האיטלקים לא לקחו שבויים כבר מההתחלה, פתחו מצוין עם 6:18 ואחרי רבע ראשון מצוין הוליכו 15:25. למרות זאת, הטורקים לא התייאשו או ויתרו והחלו לקצץ את ההפרש בעקביות, עד ל-37:34 במחצית.

כעת נראה היה שיש כאן משחק חדש וצמוד, אבל האיטלקים חשבו אחרת והפתוצצו ברבע השלישי. קשישטוף לברינוביץ', רומיין סאטו ובוטסי תורנטון החלו לצלוף, הטורקים החטיאו מחוץ לקשת ורבע של 11:25 לזכות האורחים סגר למעשה את המשחק. הרבע האחרון התקיים בעיקר לפרוטוקול והאוהדים הטורקים יתנחמו בהצלחה אחרת השבוע - הניצחון על צ'לסי אתמול.

לברינוביץ' ותורנטון קלעו 18 כ"א והוליכו את קלעי סיינה, טרל מקינטייר הוסיף 16 ורומיין סאטו תרם 13. פארוק אסיק עם 12 ו-וויל סולומון עם 11 היו היחידים שקלעו בדאבל פיגרס אצל פנר/אולקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully