וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "לא באנו כדי להפסיד"

צביקה שרף נחת עם מכבי ת”א בברצלונה וכבר מתכונן לקראת משחק ההצלבה השני: ”צריך לזכור שהם לא הפסידו בבית העונה ביורוליג”

אחד המכשולים של שלב ההצלבה של היורוליג, הוא קודם כל הקירבה שבין המשחקים: גם מכבי תל אביב וגם ברצלונה רק סיימו לשחק אתמול (שלישי) את המשחק ביניהן, וכבר מחר עליהן להיאבק בשנית, אלא שהפעם, הקאטלונים עשויים לסיים את דרכם באירופה, במידה ויפסידו. "באופו טבעי, מי ששיחק אתמול עייף, אבל זה עובד גם לקבוצה השניה", אמר היום צביקה שרף. הצהובים גברו כזכור 75:81 על ברצלונה, ונמצאים במרחק נגיעה מהפיינל פור.

שרף, שנחת עם הקבוצה בספרד, לא התרגש יתר על המידה מהניצחון של קבוצתו במשחק הראשון, וגם הוא יודע שהמשימה לא תושלם עד שישיג עוד ניצחון. "אנחנו בשיא ההכנות, ולא באנו לכאן כדי להפסיד, אלא רק כדי לנצח. אנחנו לא מתעסקים במשחק הראשון וחושבים רק על מה שלפנינו". שרףי יודע שהמשימה תהיה מסובכת יותר מביום שלישי, במיוחד באולם הביתי מאוד שבברצלונה: "הקהל עלול להשפיע, והם בטוח ישחקו אגרסיבי יותר. צריך לזכור שזו קבוצה שלא הפסידה בבית העונה ביורוליג. ראינו את המשחק שלהם מול צסק"א מוסקבה ואנחנו יודעים שהם ירצו לפתוח את המשחק בבליץ".

קפטן הקבוצה, דרק שארפ, אמר לקראת לקראת המשחק: "יום שלישי לא היה אחד מהמשחקים הטובים שלנו אבל ניצחנו בכל זאת, וזה הכי חשוב. אנחנו צריכים לשים יותר לב לשחקנים של ברצלונה ולעצור אותם. עשינו עבודה נהדרת על לאקוביץ', אבל נצטרך לשים לב גם לבאזילה. אם נצליח לעמוד בזה, ננצח כי אנחנו טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully