וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת טיעון בין הפרקליטות ליוסי מלאך

2.4.2008 / 21:14

החשוד שזרק את החזיז במלחה וגרם לפציעתו של המאבטח, צפוי להודות בחשדות נגדו בעסקת טיעון. חולון הפסידה 95:85 לפילזן במשחק אימון

מסתמנת עסקה בעניינו של זורק החזיז מהמחזור השני במלחה, יוסי מלאך. מלאך העצור מזה כחמישה חודשים בחשד לזריקת החזיז לאולם מלחה, באירוע בו איבד המאבטח יואב גליצנשטיין את אצבעות ידיו, צפוי להודות מחר בחשדות המיוחסות כלפיו צפוי להודות בסעיפים אחדים מבין הסעיפים בו הוא מואשם, מאחר שהפרקליטות חששה כי הליך הרשעתו של מלאך בכל הסעיפים ייערך זמן רב.

בינתיים, הפסידה הערב (רביעי) הפועל חולון במשחק אימון לאפס פילזן הטורקית אותה מדריך דיוויד בלאט 95:85, במסגרת משחק אימון ראשון בין שתי הקבוצות. פילזן ברחה לקראת סיום המחצית ועלתה במחצית ליתרון 7 - 49:42. במחצית השנייה נשארה קבוצתו של מיקי דורסמן בהפרש סביר מהטורקים, אך לא הצליחה להפוך את התוצאה והפסידה כאמור ב10 הפרש. המשחק נערך באולמה של פילזן באיסטנבול ללא צופים. הקבוצה תנחת מחר בארץ ותחל את הכנותיה לקראת משחק הליגה מול מכבי ראשון לציון ביום ראשון. קלעו לחולון: פי ג'יי טאקר 17 נקודות, מורן רוט ואלטון בראון 16 נקודות כל אחד, טרה סימונס 10 נקודות, מאליק דיקסון 6 נקודות וגוני יזרעאלי 5 נקודות. את הטורקים הוביל קני גרגורי עם 19 נקודות.

המשחק עצמו מהווה תעודת כבוד לקבוצה, לאחר שבמשך שנים לא נפגשו קבוצות מהדרג הראשון בארץ עם קבוצות ישראליות מלבד הפועל ירושלים ומכבי תל אביב. חולון, המדורגת שלישית בטבלת ליגת העל, יצרה את הקשר עם פילזן, באמצעות עוזר המאמן של הקבוצה, דני גוט, שהיה אמור לשמש כמנהל המקצועי של הקבוצה בתחילת העונה, אך כשקיבל את ההצעה לחבור לדיוויד בלאט בתפקיד, ביקש שחרור מהקבוצה, וקיבל אותו. פילזן, אשר הודחה בשלב הטופ 16 של היורוליג, אחרי פרשה בה שוחררו ארבעה זרים מהקבוצה לאחר שסירבו ליסוע למשחק חוץ בבלגרד, מדורגת במקום השני בליגה הטורקית, מרחק נקודה מהמוליכה, בשיקטש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully