וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרית: "רוצה ש-40 אלף יקללו אותי, שארגיש חי"

החלוץ שהעפיל עם בית"ר/שמשון ת"א לחצי גמר גביע המדינה כבר לא יכול לחכות לרגע הגדול. מאמן הקבוצה: "עשינו פה דבר סנסציוני"

בכל שנה מגיע גביע המדינה, ולמספר שבועות מתמלא הכדורגל הישראלי בקבוצות קטנות, שמביאות איתן ניחוחות של תקווה, רומנטיקה ואמונה שאפשר להגיע עד לגביע גם מליגה נמוכה. לרוב, אותן קבוצות מסיימות את דרכן מוקדם משרצו, אלא שהשנה כבר ברור דבר אחד: בית"ר/שמשון תל אביב היא לא עוד קבוצה. המועדון הקטן מהליגה הארצית הדהימה הערב (רביעי) את הפועל קרית שמונה, 1:2, העפילה לחצי גמר הגביע ברמת גן, והפכה לקבוצה שאף אחד כבר לא רוצה לפגוש.

מאמן בית"ר/שמשון, רונן ויינשטיין היה נרגש מאוד בסיום, ולא הצליח לעצור את הדמעות. "תמיד האמנתי ועובדה שגם לפני המשחק אמרתי שננצח. עשינו פה דבר שהוא סנסציוני. אפשר רק לחלום את זה וגם כשאתה חולם את זה קשה לדמיין את זה. עברנו את הקבוצה השניה בטיבה אחרי בית"ר ירושלים ברמה שלה, והתמודדנו מול המאמן שהוא נחשב הכי טוב במדינה". בנוגע לחילוף שעשה, שהוביל לשינוי במשחק, אמר המאמן: "עשיתי חילוף מוקדם וזה גם מראה שלא פחדתי ורציתי לנצח את המשחק". כשנשאל לגבי היריבה הבאה שלו, אמר ויינשטיין: "מה שחשוב זה שעכשיו אנחנו ברמת גן".

כוכב המשחק, עידו אקסברד, שכבש את הצמד שהוביל לניצחון המדהים, היה בהלם בסיום והתקשה לדבר. "אין מילים. משחקים כאלה זה מלחמה. באנו, נלחמנו על המגרש. זה מדהים".

אחד שדווקא רגיל למעמדים כאלה, עופר שטרית, היה מאושר בסיום, והפנה עקיצה דווקא אל פרשן ספורט מוכר: "אני רוצה להגיד לרון קופמן: שום דבר לא גמור עם בית"ר שמשון. הצגנו את החלוץ של דור העתיד של מדינת ישראל (אקסברד), ושיחקנו בלי רגשות נחיתות". לגבי מעמד חצי הגמר הקרב ובא אמר שטרית: "אני רוצה 40 אלף אוהדים באיצטדיון רמת גן שיקללו אותי, שאני ארגיש חי". לגבי היריבה הבאה שלו, אמר החלוץ: "רק שלא נקבל את בית"ר ירושלים ואנחנו מגיעים לגמר. הפועל תל אביב זה קבוצה שאני אוהב והייתי רוצה לשחק נגדם".

רן בן שמעון, שרצה לסיים את העונה הנהדרת של קבוצתו עם תואר ביד, אמר בסיום: "מגיע הרבה כבוד לשמשון, ושימשיכו ככה. זה מהותו של הגביע, אבל לא סיימתי שום עונה. אנחנו במקום השלישי בליגה, זה מקום שמוביל לאירופה, ועד סוף העונה נמשיך את העונה הנפלאה הזאת. גם ברגע הקשה הזה לא אשכח את מה שעשינו השנה". כשנשאל לגבי הטעות שעשה השוער שלו, שביט אלימלך, שהביאה לשער, אמר המאמן: "לא מדברים עכשיו על שחקנים באופן פרטני. אני בטח לא אלך עכישו ואוציע קיטור על השחקנים. שכל אחד יילך הביתה ויבין איפה הוא טעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully