וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן קיבלה קונטרה

המועמדת לזכייה באופ"א ספגה בדקה ה-90 מרגלי קונטרה וסיימה ב1:1 ביתי מול חטאפה. סט. פטרסבורג הביסה את לברקוזן 1:4

שלב רבע גמר גביע אופ"א רחוק מהכרעה. זניט עשתה צעד גדול בדרך לחצי הגמר עם ניצחון מרשים על לברקוזן אולם שאר הקבוצות התקשו לתת מכה ניצחת לירבותיהן.

הבווארים, שעברו בקלילות את אנדרלכט בסיבוב הקודם, התקשו מול חטאפה וגול בדקה ה-90 של קונטרה הרומני שלח אותם במצב קשה למשחק הגומלין אחרי 1:1. ריינג'רס וספורטינג סיימו בתיקו אפס במשחק שלא התעלה לרמה גבוה. רק פ.ס.וו. יכולה להיות מרוצה משער חוץ אחרי תיקו מול פיורנטינה.

באיירן מינכן-חטאפה 1:1

הבווארים סיימו בתיקו 1:1 במחזור האחרון בליגה, אבל אף קבוצה בגרמניה לא מאיימת להם על תואר האליפות בצורה של ממש. הם קרובים לפיכך לדאבל גרמני, אבל ברצונם לזכות בטרבל. בסיבוב הקודם זה היה קל מאוד עם חמישייה בחוץ נגד אנדרלכט, שהכריעה את ההתמודדות. הפעם זה כבר היה הרבה יותר קשה.

דויד בלונגואר, שחקנה של חטאפה, דווקא האמין לפני המשחק כי אפשר לעשות משהו באליאנז ארינה. אך היה זה מייקל לאודרופ, מאמן חטאפה, אשר הקפיד לדבר על יתרונם של הגרמנים במשחק. "הסיכויים נוטים לטובת באיירן", אמר המאמן. אמר וטעה.

המשחק התנהל ברובו תחת גשם שוטף. ובדקה ה-25 ניצלו הבווארים את יתרונם האיכותי. לוקה טוני נגח בצורה פנטסטית כדור אשר הגיע אליו מבעיטת קרן שהרים שווינשטייגר. 1:0 מוצדק לבאיירן. המחצית השנייה נמשכה עם שליטה של הגרמנים, אולם בדקה ה-90 הדהים קוסמין קונטרה את האליאנז ארינה עם גול נהדר. הספרדים יכולים להיות מרוצים עם שער חוץ לקראת המשחק בחטאפה.

באייר לברקוזן-זניט סט. פטרסבורג 4:1

באייר עשו דרך קשה מאוד עד שהגיעו לרבע הגמר של הטורניר. הגרמנים עברו את FC ציריך, גלטסארי, והמבורג. אולם נראה היה כי זניט סט. פטרסבורג גדולה על הגרמנים.

המחצית הראשונה נפתחה בלחץ מסיבי של זניט ובדקה 19 זה השתלם. פריצה סוחפת של ארשבין מצד ימין הסתיימה בבעיטה מזווית קשה מאוד לפינה הקרובה פנימה. אחרי 13 דקות הצליחה באייר להשוות בהתקפה הראשונה שלה במשחק. שניידר נגח, שחקן זניט הרחיק מהקו אולם סטפן קישלינג, הגרמני, השתלט על הריבאונד ובעט לפינה הימנית פנימה.

המחצית השנייה היתה כולה של סט פטרסבורג. בדקה 52 ארשבין המשיך לעשות שמות באגף וכדור רוחב מצוין שלו מצא את פוגרובניאק, מלך שערי גביע אופ"א פנוי מול שער ריק. הבליץ של זניט לא נפסק. בדקה ה- 60 בעיטה אדירה של אניוקוב מ-30 מטר מצאה את רנה אדלר שוערה של לברקוזן חסר אונים. רק 3 דקות עברו וזה כבר 1:4. דניסוב לבד לגמרי מול השוער, הדהים את הגרמנים במגרשם הביתי.

פיורנטינה-פ.ס.וו איינדהובן 1:1

המשותף לשתי הקבוצות הוא ששתיהן הדיחו בשמינית הגמר קבוצות אנגליות בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים. הקבוצה האיטלקית עשתה זאת בחוץ והעפילה על חשבונה של אברטון, ההולנדים בבית מול טוטנהאם. הערב סיימו הקבוצות בתיקו 1:1 במשחק חלש ללא אירועים.

במחצית הראשונה המשחק לא התעלה לרמה גבוה ולא נרשמו אירועים מיוחדים. המחצית השנייה השתפרה מאוד ובדקה ה-56 הבקיע אדריאן מוטו שער לטובת פיורנטינה. ההולדים לא נשברו ובדקה ה-63 הצליח קוברמנס לאזן את התוצאה. שער חוץ חשוב מאוד לפ.ס.וו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

גלזגו ריינג'רס-ספורטינג ליסבון 0:0

משחק קשוח מאוד התפתח הערב בגלזגו. בדקה ה-20 כבר הונפו שני כרטיסים צהובים, אחד לכל קבוצה.

במחצית הראשונה המשחק התנהל ברובו בשליטה של הפורטוגלים אולם היו אלו הסקוטים שסיכנו את השער לקראת סוף המחצית. שריקת המחצית לא שינתה את מגמת המשחק והשחקנים העדיפו להמשיך במשחק האלים. לקראת סוף המשחק הגבירו בספורטינג את הלחץ אך לא הצליחו להבקיע שער חוץ.

בגלזגו ציפו כי יהיה זה אייברוקס, איצטדיונם הביתי אשר יעניק לסקוטים יתרון משמעותי אך בסופו של דבר אלו הם הפורטוגלים שמרוצים בעקבות החזרת ההכרעה הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully