וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני בוסני מועמד לעירוני נהריה

2.4.2008 / 18:40

בקבוצה החלו לחפש אחר מחליף לאריאל בית הלחמי שסיים את תפקידו. בוסני, שלא אימן מתחילת העונה, מוביל. גם פרנקו לא ירד מהפרק

יממה לאחר סיום תפקידו של אריאל בית הלחמי, עדיין לא מונה מאמן לעירוני נהריה, אך מי שעושה את הרושם כי ימונה למאמן הוא רוני בוסני. את אימוני הקבוצה בינתיים מעבירים עוזר המאמן מיקי גורקה והשחקן הפצוע ברק פלג, שיאמנו את הקבוצה מול אליצור אשקלון. בוסני, שהיה מועמד כבר לפני חודשיים לאימון מכבי ראשון לציון, לא אימן מתחילת העונה, ועובד בשנים האחרונות כעוזר מאמן נבחרת ישראל. גם מועמדותו של דני פרנקו עוד עומדת על הפרק. בנהריה סירבו לאשר את הידיעה ומסרו בקצרה: "אין חדש. כשיהיה מה להודיע, נודיע".

בוסני גדל במכבי תל אביב ושיחק בין היתר במכבי דרום, קרית גת, עירוני רמת גן ולקראת סוף הקריירה הוביל את מכבי ראשון לציון לגמר הפלייאוף. את קריירת האימון שלו החל בראשון לציון, אך הסתובב גם באליצור אשקלון, ורמה"ש/חיפה.

כזכור, אריאל בית הלחמי סיים את דרכו אתמול (שלישי) בנהריה, לאחר פגישה בינו ובין הבעלים עמרם זפרן. בית הלחמי לא הצליח להביא את הקבוצה אל מקום לפיינל פור, והיא נכשלה גם במוקדמות היורוקאפ מול קבוצה לטבית אלמונית, ובמשך כל העונה לא הציגה את היכולת שלה הורגלו האוהדים. במשחק האחרון פרץ ויכוח בין אשאנטה ג'ונסון לבית הלחמי, וגם מספר שחקנים נוספים לא היו מרוצים ממצב הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully