וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עלתה לחצי הגמר אחרי 2:3 על הפועל כפ"ס

בית”ר ירושלים העפילה לחצי הגמר אחרי 2:3 דרמטי על הפועל כפ”ס, המגן יואב זיו כבש את שער הניצחון בדקה ה-85. בן שושן (1 ו-27) כבש ראשון לאלופה, גונזאלס (74) וטלקר (76) השוו זמנית

כנראה שהכל הולך יותר מדי בקלות לבית"ר ירושלים. האלופה, שבשבועות האחרונים התרגלה לרמוס כמעט כל מה שניצב בפניה, קיוותה לטיול קליל גם מול הפועל כפר סבא ברבע גמר הגביע, אבל זה התפתח למשהו אחר לגמרי. בסופו של דבר החבורה של יצחק שום הצליחה להעפיל לחצי הגמר אחרי ניצחון 2:3, אבל היא שוב למדה שלפחות בגביע, הסיפור לא כל כך פשוט.

כבר בדקה הראשונה עמית בן שושן העלה את בית"ר ליתרון ראשון, ואותו בן שושן קבע 0:2 מהיר כבר בדקה ה-26. מפה התפתח מעין משחק גארבג' טיים, כשבית"ר שיחקה בהליכה, עשתה משולשים ורק קיוותה שהזמן יעבור. אבל אז, איכשהו, כפר סבא החליטה לנסות להציל משהו מכבודה, התחילה להתעורר, ושני שערים משום מקום של גונאלס (74) וטלקר (76) השוו ל-2:2. מד הלחץ בטדי שוב עלה, כפר סבא הרגישה שהיא משלימה יום של סנסציות, אבל אז היה זה יואב זיו שבדקה ה-85 קבע 2:3 בבעיטה יפה מחוץ לרחבה.

אלי אוחנה יכול רק להתחרט על הפתיחה ההמומה של חניכיו. עד שהירוקים קלטו איפה הם נמצאים, הם כבר היו בפיגור 2:0 ונאלצו לרדוף אחרי המוליכה. יצחק שום, מנגד, צריך לחשוש מהשאננות שחניכיו הפגינו כשהובילו 0:2.

בסופו של דבר, בית"ר הוכיחה שמלבד לשחקנים מיליונרים ומאמן מיומן, יש לה גם אופי. בצורה הזו קשה להאמין שמישהו יצליח לגזול ממנה את הגביע.

מהלך המשחק

דקה 1 - גול! ההגנה של כפר סבא לא הצליחה לעצור פריצה לרחבה של רומולו, בן שושן השתלט על הכדור ובעט חופשי מחמישה מטרים פנימה. 0:1 לבית"ר.

דקה 20 - ברוכיאן במצב נוח ברחבה בועט חזק מקרוב, לויטה הדף ברגלו והציל שער בטוח.

דקה 26 - גול! ברוכיאן פרץ באגף השמאלי והעביר רוחב, לויטה הדף, ובן שושן שוב היה במקום הנכון ובעט מקרוב פנימה. 0:2.

דקה 50 - זנדברג העביר בקלילות כדור רוחב, רומולו גלש ובעט מקרוב, לויטה הציל עוד שער.

דקה 60 - הזדמנות טובה לכפר סבא, אבל קאלה הדף מצוין נגיחה מכדור חופשי. יבואה נדחף ברחבה במאבק על הריבאונד, השופט לא שרק לפנדל.

דקה 66 - כפר סבא שוב בהתקפה מהירה, אבו בקרי בעט מ-16 מטר, קאלה שוב במקום.

דקה 74 - גול! ההגנה הבית"רית התקשתה להרחיק כדור קרן, וגונזאלבש דחק מקרוב, רק 1:2 לבית"ר.

דקה 76 - גול! טלקר בעט כדור חופשי מפתיע מ-25 מטר, ומצא את קאלה לא מוכן. 2:2, טעות חמורה של קאלה.

דקה 85 - גול! יואב זיו קיבל כדור מברוכיאן, ומ-18 מטר שלח טיל שטוח לרשת של לויטה. 2:3 לבית"ר.

דקה 90 - בתוספת הזמן אבי אבינו הגיע להזדמנות נוחה ובעט חזק מ-20 מטר, הכדור טס לפינה, אבל קאלה התעופף והציל שער בטוח.

הפועל כפ"ס: אוהד לויטה, עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, אורי אוזן, קובי מויאל, יעוזה אבובקרי, אביחי ידין, מאור מליקסון (ביל גונזאלס, 53), אבי קנפו, אבי אבינו, סמואל יבואה.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון (תומר בן יוסף, 55), שמוליק קוזוקין, גל אלברמן, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג (ג'וניור ויזה, 72), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, רומולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully