וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר/שמשון ניצחה 1:2 את קרית שמונה ועלתה לחצי הגמר

הסינדרלה מהארצית רשמה סנסציה נוספת, עם ניצחון על הקבוצה של בן שמעון ועלתה לחצי גמר הגביע. עידן אקסברד, הגיבור שכבש צמד

סנסציה ברבע גמר גביע המדינה. בית"ר/שמשון תל אביב גברה 1:2 על הפועל קרית שמונה בחוץ והעפילה לחצי הגמר. יש לנו סינדרלה באצטדיון רמת גן, שרוצה ללכת הכי רחוק שאפשר.

הניצחון על מכבי תל אביב בסיבוב ט' התקבל עוד איכשהו בהבנה. זה היה באצטדיון הביתי, בשכונת התקווה, הצהובים נראו גרוע ושער בדקה ה-120 העלה את בית"ר לשמינית, שם הם שוב עשו ניצחון נאה, 0:2 על הפועל פתח תקוה. אבל מי האמין שהקבוצה, ששני מאמנים (יפתח הלוי ורפי כהן) התפטרו ממנה תוך זמן קצר, תצליח לעשות זאת במגרשה של אחת מהקבוצות החזקות של ליגת העל העונה. הקבוצה של רן בן שמעון, שתיפרד ממנו בתום העונה רצתה להגיע עד רמת גן, ואולי לפגוש את הנשיא. בסיבוב הקודם היא קצת התקשתה נגד עירוני קרית אתא, גם מהליגה הארצית, אבל עברה אותה. הפעם היא קיוותה לעשות את הצעד הנוסף.

הפתיחה נראתה טובה מבחינתה. היא תקפה ועלתה ראשונה על הלוח עם שער של יובל אבידור בדקה ה-24. רונן וינשטיין, שקיבל על עצמו את הקבוצה רק לפני כשבוע מידיו של רפי כהן, לא ויתר ועשה חילוף כבר בדקה ה-37. חילוף אחד, חילוף מנצח, חילוף ענק. הוא הוציא את גיא אבן והכניס את עידן אקסברד, שכמו אדם מזרחי (שכבש את שער הניצחון נגד מכבי תל אביב) היה די אלמוני, עד היום.

אקסברד כבש שלישייה. הראשון בדקה ה-44 נפסל בטענת נבדל, למרות שהיה שער חוקי למהדרין. השני היה השיוויון על הלוח בדקה ה-65. בית"ר/שמשון המשיכה להתגונן ולצאת למתפרצות. שלוש דקות לסיום הגיעה אחת קטלנית, הרבה בעזרתו של שביט אלימלך, שעשה שגיאה קשה כשיצא הרחק משערו. אקסברד ראה זאת ושלח מכ-25 מטרים אלכסונית לשער פנימה. 1:2 ענק לבית"ר/שמשון בסיום והיא בחצי הגמר.

מהלך המשחק

דקה 20 - יניב מזרחי הדף לא טוב, יובל אבידור גילגל לרשת, אך עוד לפני שהספיק לחגוג, פסל השופט את השער בטענת נבדל.

דקה 24 - גול! הלחץ של קרית שמונה נשא פרי לבסוף. גיא צרפתי העלה כדור חופשי לתור הרחבה, יניב לביא הוריד עם הראש ויובל אבידור המשיך משישה מטרים לרשת. 0:1 לקרית שמונה.

44 - השופט איתן שמואלביץ' שוגה באופן קשה כאשר פסל שער חוקי לזכות בית"ר/שמשון. עידן אקסברד נגח פנימה כדור חופשי, שפגע בחומת קרית שמונה. השופטים חשבו שהכדור פגע במעופו באלירן אלקיים ופסלו את השער החוקי. בית"ר/שמשון נגזלה. אלימלך התעשת ראשון והוציא כדור ארוך לאבידור, שמול מזרחי נכשל לכבוש את השני.

52 - גיא צרפתי קיבל את הכדור על קו ה-16, ומסר לאמנגואה. הקשר הזר שלח מפינת החמש למשקוף שערו של מזרחי והחוצה.

65 - גול! עידן אקסברד, ששערו הראשון החוקי נפסל, איזן את התוצאה. אבי טדסה העלה מאגף ימין, עופר שטרית נגח ממטר אחד לקורה (!), אבל אקסברד השתלט על הריבאונד כדי לשלוח לפינה של אלימלך. 1:1.

דקה 77 - יניב לביא נגח כדור חופשי שהוגבהה לרחבה משבעה מטרים החוצה.

דקה 87 - גול! גל יער המחליף שלח בכדור ארוך את עידן אקסברד. שביט אלימלך יצא הרחק משערו בשלומיאליות, ואקסברד, שוב הוא, עשה זאת עם שער שני. 1:2 לבית"ר/שמשון והיא בחצי הגמר.

הרכב הפועל קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, אמיר נוסבאום, גואל צ'ירסאווה (עמנואל אמנגואה, 46), עבאס סוואן, יוסי דורה, גיא צרפתי, יובל אבידור, וויאם עמאשה (תומר סוויסה, 72).

הרכב בית"ר/שמשון תל אביב: יניב מזרחי, לירן מזרחי, אלירן אלקיים, תומר עייני, שרון מימר, שלומי דהאן, אלי גבאי, גיא אבן (עידו אקסברד, 37) (אורן רותם, 89), אבי טדסה, מורד עליאן, עופר שטרית (גל יער, 83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully