וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוני וולש התמנה לנשיא הניקס

מנכ"ל אינדיאנה לשעבר ערך מסיבת עיתונאים ואמר: "בתוך שלוש שנים תהיה לנו גמישות בתקרת השכר". זאק רנדולף צפוי לעזוב בקרוב

דוני וולש מונה הערב (רביעי) באופן רשמי לנשיא הניו יורק ניקס, והצהיר שבכוונתו לנסות ולתקן את המועדון המתפורר, במטרה להפוך אותו שוב לשם דבר, בתוך שלוש שנים. וולש, שרק לפני כשבוע וחצי עזב את תפקידו כמנכ"ל אינדיאנה פייסרס אחרי 24 שנים בקבוצה, מחליף בתפקיד את אייזיה תומאס, שכנראה ישאר בקבוצה רק כמאמן. השניים שיתפו פעולה בעבר בפייסרס ולפני כשבוע תומאס כבר התייחס לאפשרות של עבודה משותפת שוב כשאמר: "דוני הוא איש שאני נורא מכבד, ואני מאחל לו המון בהצלחה. הוא נתן לי את תפקיד האימון הראשון שלי, ואני באמת מחבב אותו כבנאדם, והוא עשה הרבה למען המשחק".

וולש לעומת זאת, נראה כאדם שלא עומד לתת לחברויות שלו להפריע לו בדרך לעבודה יסודית, והמקום להתחיל איתו הוא ללא ספק עם אייזיה. "מה שאני הולך לעשות זה לשבת איתו ולדבר איתו, ואז להחליט מה עושים. אני לא רוצה לדבר רק עם אייזיה, אלא לעשות שיחת כדורסל רצינית עם כל האנשים שעובדים במועדון", אמר וולש. "אני לא יכול להגיע לפה מאינדיאנה וישר לעשות דברים נמהרים. אני אנסה להבין מה קורה כאן, ועל סמך זה לבצע החלטות. התחלתי את העונה עם המחשבה שהסגל של הניקס הוא די טוב, אבל ככל שהעונה התקדמה, היה ברור שהמצב פחות טוב משחשבתי".

וולש יודע שהבעיות של הניקס אינן מצויות רק ביכולת של הסגל הקיים, אלא בעיקר בחוזים שלהם, וזאת הופכת למטרתו העיקרית בקבוצה: "ממה שזה נראה, בתוך שלוש שנים תהיה לנו גמישות בתקרת השכר, וזה בעיניי דבר שעליו אנחנו חייבים לשמור. בינתיים אנחנו צריכים לוודא שהקבוצה הזאת תהיה תחרותית כמה שיותר". אלא שכפי שכל אוהד NBA יודע, המשימה הזאת לא פשוטה כפי שהיא נשמעת. את זה יודע אפילו הנשיא החדש: "אני אצטרך לעבוד 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע כדי להגיע למצב כזה".

אחת מהפעולות הראשונות שצפוי וולש לבצע היא העברתו מהקבוצה של זאק רנדולף. הפורוורד עצמו מודע למצב ואמר בימים האחרונים: "אני חייב להיות מוכן למקרה של טרייד. מה שלא יקרה, אני צריך להיות מוכן".

* פאו גאסול ערך אתמול אימון מלא והוא עשוי לשחק הלילה במשחקה של ל.א לייקרס מול פורטלנד.

* גם גילברט ארינס כשיר לחזרה למגרשים, כך קבע הצוות הרפואי של וושינגטון וויזארדס, אבל למרות זאת הוא לא צפוי לשחק הלילה מול מילווקי ותאריך החזרה שלו עדיין לא נקבע.

* מי שעשוי לשוב לפעילות בלילה שבין חמישי לשישי הוא פצוע נוסף, דירק נוביצקי, שכנראה ישחק במפגש הסופר חשוב של דאלאס מול גולדן סטייט. הפורוורד הגרמני נעדר מאז ב-23 במרץ, אז נקע את קרסולו בצורה חמורה.

* ג'ו ג'ונסון וכריס פול נבחרו לשחקני חודש מרץ בליגה. ג'ונסון רשם החודש 24.9 נקודות ו-7 אסיסטים למשחק במדי אטלנטה, שנראית כמי שעושה דרכה לפלייאוף לראשונה מאז 1998/9. פול הוליך את ניו אורלינס ל-4:11 והוסיף ממוצעים של 24 נקודות ו-13.3 אסיסטים במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully