וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: פציעתו של אלירן עטר אינה חמורה

לאחר החשש שקרע את הרצועה, נבדק החלוץ על ידי רופא הקבוצה ועשוי אף לחזור לשחק בשבת הקרובה. שירזי: "נמשיך להילחם"

הרבה דכדוך נראתה בשכונת התקווה לאחר ההפסד 2:0 להפועל תל אביב וההדחה מהגביע, אך היום (רביעי) לפחות התקבלו מעט חדשות טובות, שעשויות להשפיע על מאבקם של הכתומים להישאר בליגה. החלוץ אלירן עטר, שנפגע אמש במהלך המשחק ואף הוחלף במהלך המחצית הראשונה, סבל ממתיחה חזקה מאוד ברגלו ובקבוצה היה חשש שהוא סובל מקרע ברצועת כף הרגל וסיים את העונה. אלא שלאחר שעטר נבדק על ידי רופא הקבוצה, אבי ביין, התברר שהפציעה אינה חמורה כפי שהיה נדמה, והחלוץ עשוי לחזור למגרשים מוקדם מהצפוי, אולי אפילו בשבת הקרובה.

גורמים בקבוצה כעסו אמש על שיפוטו של השופט איתן תבריזי שאף הוציא לעטר כרטיס צהוב על התחזות במהלך שהביא לפציעתו. בבני יהודה גם טוענים שהגיע לקבוצה פנדל ברור אחרי הכשלה של משה ביטון על ידי הבלם טופוזאקוב בתוך הרחבה.
בקבוצה ינסו להכשיר לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבת, גם את סאלם אבו סיאם שמתאושש מקרע בשריר רגלו והחל באימוני ריצה וכן את הקשר לירוי צעירי שסובל ממתיחה ברצועה הפנימית בברך. "חשבנו שיש לנו את הכלים לעשות משהו במשחק הזה ובסוף התבדנו" סיכם המאמן יעקב אסייג את ההפסד לאדומים.

היתה ירידה דרסטית של היכולת שלנו במחצית השנייה", אמר עוזר המאמן חזי שירזי בסיום המשחק. "כנראה שהשחקנים שלנו היו עייפים, זה מאכזב מאוד, הטעויות הן חלק מהמשחק, אי אפשר לסגור תמיד. היתה לנו תחושה טובה לפני המשחק שאפשר להוציא ממנו משהו, זה מאכזב מאוד, בליגה נמשיך להילחם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully