וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני קטמון מבקשים סליחה מהאוהדים

לאחר שהקבוצה איבדה סיכוי מעשי לעלות לליגה הארצית, השחקנים פרסמו מכתב התנצלות באתר: "אנחנו כואבים את המצב"

הפועל קטמון החלה את דרכה בליגה א' דרום בתחילת העונה עם תמיכה מאסיבית. הקבוצה ניהלה קרב ראש בראש עם עירוני בת ים על העליה לליגה הארצית, אולם ארבעה מחזורים נותרו לסיום העונה, בת ים פתחה פער של שבע נקודות והקבוצה הירושלמית איבדה סיכוי מעשי להעפלה.

לא רק האוהדים כואבים את העובדה שהקבוצה תמשיך לשחק בעונה הבאה בליגה הרביעית, גם השחקנים, שבצעד נדיר שלחו באתר הקבוצה מכתב התנצלות.

"אנחנו, שחקני הפועל קטמון, רוצים בראש ובראשונה להודות לכם על כל התמיכה והאהבה האין סופית שאנחנו מקבלים מכם. אין לנו מספיק מילים כדי לתאר מה אנחנו מרגישים", פתחו השחקנים. "מגיע לכם את מלוא הכבוד וההערכה על כל המפעל הזה שנקרא הפועל קטמון, ולנו השחקנים יש את הכבוד להיות שותפים לדבר הענק הזה. אנחנו מודים להנהלה שנתנה מעצמה את כל כולה, ונתנה לנו את כל התנאים וההרגשה שאנחנו בליגה הרבה יותר גבוהה מזו שאנחנו משחקים בה.

"אנחנו השחקנים כואבים את המצב אליו נקלענו לא פחות מכם. לנו, השחקנים, יש אשמה יותר גדולה מהמאמן. אנחנו הם אלה שעולים למגרש, ולא נותנים את מה שאתם מצפים. אנחנו, השחקנים, לוקחים את כל האחריות למצב הקבוצה. אנחנו רוצים שתדעו שלמרות הסיכוי הקטן שנשאר לעלות ליגה, אנחנו ניתן את כל כולנו עד השריקה האחרונה של העונה, ומי יודע - קרו ניסים בעולם. ואם לא נעלה השנה, נעלה בשנה הבאה. אנחנו אוהבים אתכם וצריכים אתכם. אל תשכחו: נבנה פה דבר חדש, ומכלום הפכנו לקבוצה שנאבקת על עליה, ואסור לנו ולכם להוריד את הראש בשום מקרה. יש פה את אחד הדברים המדהימים שקרו בכדורגל הישראלי, יש לנו ולכם במה להתגאות, ואנחנו מקווים לראות ולשמוע אתכם במשחקים הבאים. ושוב, תודה ענקית לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully