וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק פרי יעזור למכבי ראשל"צ לצאת מהתחתית

2.4.2008 / 9:58

היו"ר לשעבר של הקבוצה, קיבל פנייה ממשה קליסקי היו"ר הנוכחי, וישמש כיועץ לעניינים המקצועיים לאחרונה בטבלה עד לסיום העונה.

מכבי ראשון לציון עשתה הבוקר (רביעי) צעד נוסף על מנת לחזק את המערכות של הקבוצה, הממוקמת במקום האחרון בליגת העל. במסגרת המאמצים לחיזוק פנתה הקבוצה אל היו"ר לשעבר, יצחק פרי, וזאת בכדי שישמש יועץ בעניינים מקצועיים. בהודעה הרשמית שהוציאה הקבוצה נאמר: "לאור מצבה הקשה של הקבוצה בליגת העל, פנה מועדון הכדורסל של מכבי המרכז הישראלי לריהוט ראשון לציון בראשות היו"ר משה קליסקי, ליצחק פרי יו"ר הקבוצה לשעבר לבוא ולהירתם למען מאבק ההישרדות של הקבוצה בליגת העל". פרי אמור לשמש כיועץ רק עד סיום העונה הנוכחית.

פרי, שימש יו"ר הקבוצה יום היווסדה בשנת 1976, ועד יוני 2002, אז עמדה הקבוצה על סף פירוק, ופרי, חבר מועצת העיר לשעבר, נאלץ לעזוב ואת תפקידו תפס היו"ר הנוכחי משה קליסקי. בתקופתו של פרי, הגיעה ראשון להישג המשמעותי ביותר בתקופתה, גמר הפלייאוף בעונת 1990/1, אותו הפסידה למכבי תל אביב. בתקופתו של פרי נחתו בראשון מהכוכבים הגדולים ששיחקו לארץ: מיקי ברקוביץ', דורון ג'מצי, חיים זלוטיקמן, מוטי ארואסטי, מוטי דניאל, קווין מגי ועוד.

פרי עצמו, שדאג להגיע למשחקי הקבוצה גם בתקופה שלא היה יו"ר, העביר ביקורת מסוימת על התנהלות המועדון מהיום בו עזב בכתבה שפורסמה בוואלה! רק לפני כחודש: "סבא שלי אמר שמי שלא מביט על ראש ההר לא יגיע אליו אף פעם", התייחס אז למדיניות החסכנות של הקבוצה בעידן קליסקי, "ההבדל מתבטא בעיקר בשאיפות, אנחנו שאפנו לקחת את גביע אירופה, והיום רק רוצים לסיים מאוזנים תקציבית, אבל כל אחד וההיגיון שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully