וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: אינדיאנה בחרה בטום קרין

המאמן שהוביל את מרקט לפיינל פור ב-2003 ינסה להחזיר את ההוז'רס לצמרת עולם המכללות, אחרי פיטוריו של קלווין סמפסון במהלך העונה

בשעה שארבע הקבוצות ששלטו העונה בכדורסל המכללות מתכוננות לפיינל פור שייפתח בסוף השבוע הקרוב (בין שבת לראשון), יתר המכללות ביבשת כבר עסוקות בהכנות לעונה הבאה. מי שמרכזת סביבה את מירב תשומת הלב היא אינדיאנה, שעברה עונה סוערת במהלכה פיטרה את מאמנה קלווין סמפסון בעקבות עבירות שביצע על חוקי גיוס שחקנים, והפכה בכך מחברה קבועה בדירוג הארצי לקבוצה בינונית ומבולבלת, שהודחה על ידי ארקנסו כבר בסיבוב הראשון של טורניר המכללות.

הלילה (בין שלישי לרביעי) הודיעו ראשי אינדיאנה על מינויו של טום קרין, מאמנה המוערך של מרקט בתשע השנים האחרונות, למאמן ההוז'רס. הבחירה בקרין, שמכיר היטב את חטיבת הביג 10 מהתקופה בה שימש עוזרו של טום איזו במישיגן סטייט בסוף שנות התשעים, והוביל את מרקט לחמש הופעות בטורניר המכללות, כולל הופעה אחת בלתי נשכחת בפיינל פור ב-2003 באדיבותו של דווין ווייד, הגיעה לאחר שטוני בנט, מאמנה הצעיר והעולה של וושינגטון סטייט, סירב להצעתה של אינדיאנה.

כעת ינסה קרין להחזיר את ההוז'רס למקומם הטבעי בטופ של עולם המכללות, אך לפני כן תצפה לו תקופת בניה לא פשוטה, כיוון שהפרשמן המדובר אריק גורדון צפוי להודיע כבר השבוע על יציאתו לדראפט, והסנטר המצוין די ג'יי ווייט סיים את שנתו הרביעית והאחרונה במכללה.

וכמו תמיד בתקופה הזו של השנה, קרוסלת המאמנים מתחילה להסתובב בשיא המרץ, ובנוסף למשרה במרקט התפנתה הלילה גם עמדת המאמן באוקלהומה סטייט, לאחר ששון סאטון התפטר מתפקידו. סאטון, שהחליף את אביו על הקווים לפני כשנתיים, הוביל את הקאובויס לעונה מאכזבת עם מאזן של 16:17, ולא הצליח להעפיל לטורניר המכללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully