וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "הגול של רונאלדו שינה את המשחק עבורנו"

מאמן יונייטד מחמיא לשחקנו, אחרי הניצחון ברומא (0:2). ספאלטי: "התוצאה מענישה אותנו, יהיה קשה בגומלין". פיזארו: "לעולם לא נוותר"

הניצחון הגדול של יונייטד ברומא (0:2) שיחרר אנחת רווחה בהרבה בתים במנצ'סטר. השדים האדומים בכושר נפלא, ואף אחד בצפון מערב אנגליה לא רצה שהקבוצה ההתקפית ומלהיבה של לוצ'יאנו ספאלטי תקלקל להם את ההרפתקאה בליגת האלופות כבר בשלב רבע הגמר. אמנם רומא שלטה במשחק, אבל האנגלים ידעו להתגונן היטב, וליהנות מיכולתו הגבוהה של הסטאר המקומי, כריסטיאנו רונאלדו.

"הגול של רונאלדו שינה את המשחק עבורנו", החמיא אלכס פרגוסון לשחקנו. "לרומא היו כמה הזדמנויות טובות ברבע השעה הראשונה, אבל יש שינויים תוך כדי משחק, והם פעלו לכיוון שלנו". הגומלין בין שתי הקבוצות ייערך ב-8 באפריל, ועד אז לרומאים בהחלט יהיה על מה לחשוב.

"התוצאה משקרת", אמר בסיום מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי. "שיחקנו כמו שצריך, והיינו זכאים לשערים. כשהם כבשו את הראשון, היינו חייבים להעלות את רמת המשחק שלנו. התוצאה מענישה אותנו, ועכשיו יהיה מאוד קשה בגומלין".

שחקן רומא, דויד פיזארו, לא הסתיר את אכזבתו בסיום. "שיחקנו את המשחק שלנו, ואנו מאוכזבים שלא ניצלנו את ההזדמנויות הרבות אליהן הגענו. אם היינו מבקיעים, לא היינו מפסידים". נו, אז נוסעים למנצ'סטר לנוח קצת מהמרדף אחרי אינטר? ממש לא, אליבא דפיזארו. "אנו עדיין מאמינים באליפות ובליגת האלופות, הקבוצה הזו לעולם לא תוותר". ומה חשב פיזארו על שער הנגיחה המרשים של רונאלדו? "רונאלדו? הוא סתם ראש גדול". נו, חם אחרי הפסד, ציפיתם למשהו אחר?

רייקארד: "היה תענוג לראות את בוז'אן משחק אתמול"

ברצלונה עשתה אתמול צעד משמעותי בדרך לחצי גמר ליגת האלופות כאשר גברה על שאלקה במשחק חוץ קשה בגלזנקירשן. את הגול המוקדם כבש הצעיר בוז'אן. כזכור ברצלונה שיחקה ללא מסי הפצוע ורונאלדיניו אשר עתידו בקבוצה הופך למעורפל מרגע לרגע.

מאמן בארסה, פרנק רייקארד שפע מחמאות על הכוכב החדש של הקבוצה, בוז'אן. "אני מרוצה מאוד מהמשחק של בוז'אן.", אמר המאמן. "הוא תמיד מקבל את ההחלטות הנכונות. אומנם הוא צעיר אבל הוא משחק כמו שחקן מוביל בקבוצה. בכל מקרה, אסור לו לאבד את הצניעות והוא חייב להמשיך בעבודה הקשה", לסיכום אמר המאמן כי: "זה היה תענוג לראות אותו משחק".

בשאלקה התקשו להסתיר את אכזבתם מתוצאת המשחק. "לא האמנתי שהקבוצה שלי תיתן לברצלונה כל כך הרבה כבוד.", אמר מירקו סלומקה, מאמן הקבוצה הגרמנית. "הפעלנו עליהם לחץ רק במחצית השנייה ואכן הגענו לכמה מצבים אבל היינו צריכים ללחוץ עליהם כבר מההתחלה." על השאלה אם לקבוצתו נותר עוד הסיכוי במפעל ענה סלומקה: " זה לא יהיה קל בברצלונה אבל לא היינו נוסעים לשם אלמלא היתה לנו תקווה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully