וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כרגע חצי הגמר לא מעניין אותי"

קרן שמש

1.4.2008 / 21:47

מאמן הפועל ת"א, אלי גוטמן, היה מחוייך אחרי ה-0:2 על בני יהודה בגביע, אך סיפר שהמפגש מול בית"ר בליגה מטריד אותו יותר

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

למסורת כנראה יש תפקיד חשוב מאוד. מחזיקת גביע המדינה בשנתיים האחרונות, הפועל תל אביב, לא ממש מתרגשת מהמצב שלה בליגה. הגביע כנראה משאיר זיכרון מתוק יותר. האדומים של אלי גוטמן התעלמו ל-90 דקות מהצרות בתחתית, ניצחו 0:2 את בני יהודה והעפילו לחצי הגמר.

כשאלי גוטמן נשאל מה יותר חשוב לו, להישאר בליגה או לזכות בגביע, התשובה שלו הייתה ברורה מאליו: "כרגע הגביע לא מעניין אותי. אני מסתכל לעבר יום ראשון אל המשחק מול בית"ר ירושלים".

גוטמן גם ניסה להסביר כיצד נעשתה ההפרדה בין הצרות של הליגה להצלחה בגביע, ועל כך אמר: "היום ראינו את הקבוצה משחקת כדורגל יותר משוחרר, לא עם הליגה הזו שיושבת עלינו חזק. אני חושב שהקבוצה שיחקה טוב היום, ניצחה 0:2, הניעה את הכדור ושלטה ברוב דקות המשחק. אמרתי לשחקנים שיעלו ויהנו מהמשחק ודרך ההנאה הזו הם יכולים להגיע לאחד מרגעי השיא של הכדורגל הישראלי. הם עשו את זה ואני גאה בהם".

על המשך הדרך בגביע, שכן האוהדים האדומים היו מאוד שמחים להמשיך להחזיק את הגביע בארון שנה נוספת, אמר גוטמן: "אנחנו חושבים כרגע צהוב-שחור. כרגע חצי הגמר לא מעניין אותי. נצטרך להיערך לבית"ר כמו שצריך. אני מקווה שזה ייתן לשחקנים הרגשה טובה ועוד ביטחון".

לגבי הליגה והמשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים, קיים פער בין אנשי הקבוצה לדרישות המשטרה. המשטרה דורשת 364 שוטרים, 232 סדרנים, 500 מחסומים ושמונה תאי בידוד. עלות ההוצאות הכללית היא 400 אלף שקל, ובקבוצה לא מוכנים לענות לדרישות הללו. בהפועל תל אביב אומרים כי אם לא יופחתו הדרישות, תפתח הקבוצה את שערי האיצטדיון למנויים, תקצה את המינימום הנדרש ממנה לאוהדי בית"ר ותסתפק בעלויות המינימליות הכרוכות בכך. הערב תיערך ישיבת הנהלה, ומחר תתקיים ישיבה עם ההתאחדות בנושא.

שירזי: "בליגה נשחק עד הסוף"

בבני יהודה כמובן שטרודים יותר בצרות של הליגה. אחרי שהספידו אותם, עם התפטרותו של אלי כהן החלו השחקנים בזהוב-שחור לנצח, ופתאום מדברים עליהם כמועמדים להישאר. הגביע בא להם בדיוק בשיא, וההפסד לא ממש גרם לדיכאון שם.

חזי שירזי, שיחד עם יעקב אסייג מדריך את הקבוצה, אמר בסיום המשחק: "הייתה ירידה דרסטית במחצית השנייה של היכולת שלנו. כנראה שהשחקנים שלנו היו עייפים, וזה מאכזב מאוד. הטעויות שלנו הן חלק מהמשחק, הרי אי אפשר לסגור תמיד. יכולנו להוציא משהו מהמשחק הזה, הייתה תחושה טובה לפני. זה מאוד מאכזב, אבל נמשיך הלאה. בליגה אנחנו נשחק עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully