וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: הפועל ת"א ניצחה את בני יהודה 0:2

האדומים, ששמו בצד את היכולת החלשה בליגה, כבשו שני שערים ועלו לחצי הגמר: ג'וניור כבש על סף המחצית וטלקיסקי הכפיל

עונה מאוד מתוסבכת עוברת הפועל תל אביב, אך בסופו של דבר, העונה הזו תסתיים בצורה סבירה אם האדומים יביאו עונה שלישית ברציפות גביע למתחם חודורוב. על פי משחק רבע הגמר מול בני יהודה, בו ניצחו האדומים 0:2, הם יכולים בהחלט לחלום על כך.

וזה לא שבני יהודה הייתה נוראית. לפחות בתחילת המשחק החניכים של יעקב אסייג וחזי שירזי הפגינו כדורגל חיובי, הגיעו למספר הזדמנויות, והשער דווקא הגיע מכיוון לא צפוי, כששתי דקות להפסקה פאביו ג'וניור הפתיע את ההגנה הזהובה והוריד את חבריו ביתרון.

בני יהודה לא ממש הצליחה להבריק במחצית השנייה, ובמהלכה ספגה את השער השני מבעיטה חופשית. הזהובים, שהחלו להתעורר מאז עזב אלי כהן את הקבוצה עם שני ניצחונות רצופים, קיוו להביא את היכולת לגביע, אך בשלב הזה הדאגה העיקרית שלהם היא הליגה, בה יש להם סיכוי יותר מתיאורטי לשרוד.

מהלך המשחק

דקה 5 - כבר בפתיחה הפועל תל אביב אותתה על הכוונות שלה: ברוך דגו מסר לביבראס נאתכו, שבעט כדור חזק לקורה ויצא החוצה.

דקה 8 - הרמה לכיוונו של משה ביטון הביאה לנגיחה מתוך הרחבה, אך וינסנט אניימה הדף מצוין לקרן.

דקה 9 - יציאה רעה של אניימה הביאה לנגיחה של לוקמן, אך חוסר הדיוק הציל הפעם את השוער הניגרי.

דקה 28 - סדריק ברדון העביר כדור עומק למשה ביטון, ועם החדירה לרחבה אלין טופוזאקוב הפיל את חלוץ בני יהודה, אך איתן תבריזי סימן להמשיך.

דקה 42 - גול! דמיטאר טלקיסקי פרץ מימין והעביר למרכז לפאביו ג'וניור שמ-16 מטר ירה כדור לא חזק לפינה השמאלית. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 47 - הכדור הגיע למזואה אנסומבו, שנותר לא מכוסה על קו ה-16 ושלח פצצה לא מדויקת החוצה.

דקה 57 - חגיגה ברחבת בני יהודה איפשרה מהלך קבוצתי כאשר ג'וניור העביר לאנסומבו שהשאיר לנאתכו, וזה בעט משמאל כדור חזק שפספס את השער במטר.

דקה 68 - נאתכו קיבל את הכדור ובעט משמאל לשער, אך איינוגבה הציל את בני יהודה משער שני כשהדף לקרן.

דקה 75 - גול! בעיטה חופשית על קצה הרחבה של דמיטאר טלקיסקי לפינה הימנית מצאה את הרשת והשאירה את הפועל תל אביב עם טעם טוב ו-0:2.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, רמי דואני, אלין טופוזאקוב, גל שיש, שי אבוטבול, מזואה אנסומבו, ביברס נאתכו (שלומי ארבייטמן 77), ברוך דגו (עידן סרור 77), דמיטאר טלקיסקי, פאביו ג'וניור (ראובן עובד 84).

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי (תמיר כחלון 69), הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, אסי בלדוט, סדריק ברדון, משה ביטון, אלירן עטר (אלי ביטון 37).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully