וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אליצור מכבי נתניה חזרה לנצח

אחרי שני הפסדים, מוליכת הלאומית גברה על אליצור יבנה 76:80. גבעת שמואל גברה בחוץ על לב השרון, קרית אתא הובסה באשדוד

המחזור ה-24 בליגה הלאומית נערך הערב (שלישי), כשהמוליכה, אליצור מכבי נתניה, שבה לנצח לאחר שני הפסדים רצופים. הנתנייתים גברו על אליצור יבנה 76:80, ושמרו על פער שתי נקודות מגבעת שמואל, שגברה בחוץ על הלפני אחרונה, הפועל לב השרון - 79:89. השלישית, אליצור קרית אתא, נחלה מפלה באשדוד והובסה 98:64, ומכבי חיפה ניצלה זאת כדי להתקרב עם ניצחון על מכבי שהם בחוץ - 84:94. יקנעם מגידו גברה על הפועל באר שבע 88:105, מכבי הוד השרון לא התקשתה והביסה את אליצור רמלה 70:97 ובית"ר בנימינה חזרה עם ניצחון 86:93 מנצרת עילית.

קריעת אתא

מכבי אשדוד - אליצור קרית אתא 64:98

זה לא היה היום של קרית אתא, שקבוצת הכדורעף שלה הודחה ממאבק האליפות, וקבוצת הכדורסל עשתה את הדרך הארוכה בחזרה מאשדוד עם תבוסה קשה. לאחר יתרון בן 11 נקודות בירידה להפסקה (35:46), האשדודים הפעילו מבערים והפכו את הרבע הרביעי למשחק לפרוטוקול בלבד. קרית אתא איבדה גובה במאבק על המקום השני בעקבות הניצחון של גבעת שמואל. ארז קוחנסקי סיים עם 20 נקודות לאשדוד. דניס קאר קלע 23 נקודות לקרית אתא.


אליצור מכבי נתניה - אליצור יבנה 76:80

אחרי שני הפסדים רצופים היו הנתנייתים חייבים ניצחון, כדי לשמור על פער שתי הנקודות מהמקום הראשון בטבלה. זה לא היה קל מול האורחים העקשים, אבל בסופו של דבר השאירו הנתנייתים את הנקודות אצלם וגדעו את המומנטום הגרוע. אולי עכשיו תחזור גם היכולת הטובה.


הפועל יקנעם/מגידו - הפועל באר שבע 88:105

בבאר שבע לא קיבלו משכורות הרבה זמן, חזרו להתאמן בהתערבות ראש העיר שמנעה שביתת שחקנים, אבל כשהראש טרוד בכל כך הרבה בעיות, קשה לנצח במשחק חוץ. יקנעם/מגידו עשתה צעד גדול להישארות בפלייאוף העליון, באר שבע עדיין שורדת בציפורניים בין שמונה הגדולות. ניב ברקוביץ' הוביל את קלעי יקנעם עם 29 נקודות, שי ברוך הוסיף 22. בבאר שבע ריקי וודס בלט עם 23 נקודות.

לב השרון - גבעת שמואל 89:79

שחקניו של אורן אהרוני נהנו מהתבוסה של קרית אתא והגדילו לשתי נקודות את הפער מהמקום השלישי. גבעת שמואל הזיעה מול קבוצת התחתית, אבל הצליחה להימנע מתקלות.

מכבי שהם - מכבי חיפה 94:84

הניצחון של חיפה סייע לה כמעט סופית להיכנס לפלייאוף העליון, מכבי שהם העצובה כבר אורזת חפצים. תום בסרגליק ועמית סלע הוסיפו 23 נקודות כל אחד, ג'יי סטרייט סיים עם 28 נקודות לחיפה.

הפועל נצרת עילית - בית"ר בנימינה 93:86

ניצחון מפתיע של הקבוצה מבנימינה, שעברה את לב השרון והתמקמה מעל לקו האדום. נצרת עילית הסתבכה קשות במאבקי הפלייאוף, ותצטרך לתקן במחזורים הקרובים כדי להישאר בין שמונה הראשונות. ג'וש גומז קלע 22 נקודות לבנימינה, בעוד סטנלי ברנדי (23) וזיו תבור (22) הובילו את קלעי נצרת עילית.


מכבי הוד השרון - אליצור רמלה 70:97

להוד השרון עדיין יש תקוות לפלייאוף העליון, והיא לא הניחה להן לחמוק מול רמלה מהתחתית. הרמלאים מרגישים היטב את הקו האדום. פפי תורג'מן הוביל את קלעי הוד השרון עם 30 נקודות, סטייסי מורייני קלע 20. לרמלה: דיימון פטרסון ואחיעד בוקרה 12 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully