וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה שלחה את הנין להחתים דרכון

האמריקאית הביסה את הבלגית 2:6, 0:6 ועלתה לחצי גמר טורניר מיאמי. גברים: בלייק ברבע הגמר, יחד עם פדרר ונדאל

לא צריך לחכות שטורניר מיאמי יתחמם, כי המפגש הערב (שלישי) ברבע גמר הנשים, בין הבלגית ז'סטין הנין (מדורגת 1) לאמריקאית סרינה וויליאמס (מדורגת 8), הוכיח שכבר חם בדרום פלורידה. אמנם לא היה משחק צמוד, אבל לפחות היה שיעור בטניס ולחימה מצד האמריקאית, וכשזה קורה מול הטניסאית הטובה בעולם, הרי שזה רק מוסיף. סרינה שברה בפתיחה ועלתה ל-0:3 והמשיכה ל-2:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה הסיפור חזר על עצמו, והאמריקאית טיפסה ל-0:3. הבלגית נשברה ו-וויליאמס שעטה בדרך לחצי הגמר עם 0:6 מרשים במערכה השנייה. הרוסיה ורה זבונרבה גברה על היפנית איי סוגיאמה - 2:6, 7:6, 0:6.

עוד קודם לכן נפתחו משחקי שמינית הגמר של הגברים עם מפגש בין הצ'כי ראדק סטפאנק (מדורג 27) והאמריקאי ג'יימס בלייק (מדורג 9). בלייק ניצח 3:6 במערכה הראשונה, והשיג שבירה כבר במשחקון הראשון של המערכה השנייה. הצ'כי התעשת, שבר ועלה ל-3:4. בשלב הזה בלייק העביר הילוך, ורץ עד לניצחון 4:6 במערכה ו-0:2 המשחק כולו.

הארגנטינאי גיז'רמו קאניאס פגש ברוסי איגור אנדריב, שעלה ל-0:3 במערכה הראשונה. הארגנטינאי חזר ל-4:4, אבל אנדריב שבר וניצח 4:6 במערכה הראשונה. המערכה השנייה היתה צמודה והלכה לשובר שוויון דרמטי. אנדריב ניצח בסופו של דבר 6:7 (8) ועלה לרבע הגמר.

חוזה אקאסוסו הארגנטינאי הדיח את דודי סלע מהטורניר, אבל בשמינית הגמר נתקל ברוג'ר פדרר, שעדיין מנסה לזכות בטורניר הראשון שלו השנה. השוויצרי ניצח 6:7, 2:6 והמשיך לרבע הגמר. הצרפתי פול-הנרי מאתיו פגש את המדורג שני רפאל נדאל, ולמרות הקרב העיקש שנתן, הוא הודח מהטורניר אחרי שהפסיד לספרדי 6:4, 6:4. תומאס ברדיץ' עלה לרבע הגמר אחרי ניצחון קליל, תוך שעה, על דמיטרי טורסונוב 2:6, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully