וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה תפסה תחת על גרנט

הקבוצה המפתיעה של ליגת האלופות עשתה מהפך ענק על צ'לסי של גרנט וניצחה 1:2, במשחק הראשון של רבע הגמר. ארסנל וליברפול נפרדו ב-1:1

בניגוד כמעט גמור למה שהתרחש אמש (שלישי) בשני המשחקים הראשונים של רבע גמר ליגת האלופות, הערב (רביעי) קרה ההפך. אתמול מנצ'סטר יונייטד וברצלונה ניצחו בחוץ את רומא ושאלקה, בהתאמה ועשו צעד גדול בדרך למפגש ביניהן בחצי גמר המפעל. לעומתן, משני המשחקים השקולים שנערכו הערב אין עולה ברורה ונצטרך לחכות בקוצר רוח לשבוע הבא למפגשי הגומלין ביניהן.

ארסנל וליברפול, שייפגשו שלוש פעמים בשבוע הקרוב, סיימו את משחקן בתיקו 1:1. התותחנים שלטו כמעט בכל זמן המשחק, אבל הגנת הביצורים האדומה, בתוספת חוסר מזל משווע, לא הקנו לארסנל את הניצחון. בשבוע הבא יצאו חניכיו של ארסן ונגר לאנפילד. הם יהיו חייבים שם ניצחון או תיקו רב שערים (2:2 ומעלה) שכן ליברפול הבקיעה שער חוץ יקר, שהגיע אחרי מהלך נפלא של סטיבן ג'רארד ודחיקה של דירק קויט. זה יהיה מאוד קשה לתותחנים, שגם מתמודדים על אליפות אנגליה, אבל גם למילאן הם יצאו לא כפייבוריטים וחזרו מסן סירו עם 0:2 גדול. האם מה שהצליח נגד אלופת אירופה יתממש נגד הפיינליסטית, שמתמחה באלופות? פרטים בשבוע הבא.

במשחק השני של הערב נפגשו צ'לסי ופנרבחצ'ה באצטדיון סוקרו סארצ'וגלו, בסיומו ניצחו המקומיים 1:2. זה התחיל כמשחק קל עבור צ'לסי כשהיא קיבלה מתנה, בדמות שער עצמי של דייויד בדקה ה-13. פנר נראתה אובדת עצות, והכחולים נראו כמשייטים לחצי הגמר עם שער חוץ. במחצית השנייה נרדמו חניכיו של גרנט על המגרש. אלופת טורקיה תקפה וכבשה צמד. הראשון בדקה ה-65, השני של דייויד, שכיפר על השער העצמי, עם שער ניצחון ענק בדקה ה-81 שנותן הרבה ביטחון לגומלין. כעת, הגומלין בסטמפורד ברידג' בשבוע הבא יהיה על החיים ועל המוות, מבחינה ספורטיבית, עבור גרנט. אם הוא לא יעבור את הקבוצה, שנראתה כהכי קלה בהגרלה, קשה יהיה לראות את ראשי צ'לסי מוחלים לו על המחדל.

ארסנל - ליברפול 1:1

לראשונה מזה 115 שנים, שתי האנגליות נאבקות ביניהן בזירה האירופית. מה שעוד יותר מדהים ששתי הקבוצות ייפגשו שלוש פעמים תוך שבוע, פעמיים באלופות ופעם בליגה האנגלית. ממש כמו סדרת פלייאוף.

בדקה הששית נשלח עמנואל אדבאיור קדימה, פפה ריינה יצא מחוץ לרחבהושגה, אדבאיור ניסה להרשית מזווית קשה, אבל שוער ליברפול עצר. בדקה ה-19 שלח פלמיני את רובין ואן פרסי, שהמשיך בנגיעה אחת, אבל גבוה מעל המשקוף. ארבע דקות לאחר מכן בעיטה של ההולנדי נהדפה לקרן, ממנה נגח אדבאיור פנימה. אבל היתרון של ארסנל החזיק מעמד רק שלוש דקות. ג'רארד, במהלך ענק, חדר לרחבה והוציא רוחב. קויט היה במקום כדי לדחוק את השוויון.

ארסן ונגר ערך חילוף עם פתיחת המחצית השנייה כשהכניס את תיאו וולקוט על חשבון רובין ואן פרסי. האנגלי הצעיר הכניס הרבה אנרגיות במשחק התותחנים. בדקה ה-55 הוא שלח טיל, ששרק ליד הקורה של ריינה. בדקה ה-57 החליף יוסי בניון את באבל ועשה היסטוריה כשהיה לשחקן הישראלי הראשון בשלב רבע גמר הצ'מפיונס. בדקה ה-65 הגיעה ארסנל להזדמנות מצויינת, אבל הגנת ליברפול הרחיקה את הסכנה. חלב המשיך את ההתקפה, פרץ לרחבה, נתפס בידו, אבל הפנדל הברור נעלם מעיני השופט.

הרכב ארסנל: מנואל אלמוניה; קולו טורה, וויליאם גאלאס, פיליפ סנדרוס, גאל קלישי; אלכסנדר חלב, מתיאו פלמיני, ססק פברגאס, עמנואל אבואה (ניקלאס בנדטנר, 67), רובין ואן פרסי (תיאו וולקוט, 46), עמנואל אדבאיור.

הרכב ליברפול: פפה ריינה, ג'יימי קראגר, מרטין סקרטל, סאמי היפייה, פאביו אורליו, צ'אבי אלונסו (לוקאס לייבה, 77), חאבייר מסצ'ראנו, סטיבן ג'רארד, ריאן באבל (יוסי בניון, 57), דירק קויט, פרננדו טורס (אנדריי וורונין, 86).

פנרבחצ'ה - צ'לסי 1:2

צ'לסי קיבלה הגרלה לא קשה, אבל זה שוב לא נראתה טוב. הפעם לא היה לגרנט את המזל הענק שהיה לו כנו בניצחון נגד מידלסברו בליגה. הכחולים לא כבשו אף שער במשחק, אחד היה לטובתם, השניים הבאים כבר נגדם. צ'לסי חייבת לנצח בסטמפורד ברידג'. בשמינית הגמר היא גם העבירה את ההכרעה לביתה. אחרי 0:0 בחוץ נגד אולימפיאקוס, היא סגרה עניין עם 0:3 בבית. הבעיה שפנרבחצ'ה מסתמנת כסינדרלה קשה מאוד למעבר.

הכחולים של גרנט פתחו טוב את המשחק ותקפו את השער של וולקאן דמירל. פנר נלחצה לאחור והזמינה עליה התקפות ובדקה ה-13 חטפה מרגליו של שחקנה, דייויד. מאלודה העביר כדור רוחב, דייויד ניסה להרחיק לקרן, אבל הכדור שלו פגש את הרשת. בדקה ה-18 שלח אסיין פצצה, שפגעה במשקוף.

פנר פתחה את השנייה ולחצה על השער של קודצ'יני, אלא שהוא לא נשא פרי. בדקה ה-58 שלח באלאק טיל, וולקאן הדף בקצות האצבעות. אבל בסופו של דבר זה הגיע. קאזים קאזים המחליף השתלט על כדור ארוך ומול קודצ'יני שלח לרשת הגבוהה. 1:1. בדקה ה-81 הגיע הרגע הגדול של המשחק והרגע של דייויד. האיש, שכבש את השער העצמי בדקה ה-13, הניף רגל מכ-30 מטרים ושלח פצצה אדירה לחיבורי השער של קודצ'יני. מהפך ענק, 1:2 לפנרבחצ'ה.

הרכב פנרבחצ'ה: וולקאן דמירל, אונדר טוראצ'י, דייגו לוגאנו, אדו, גוקצ'ק ודרסון, קלאודיו מלדונדו, מהמט אורליו, אוגור בוראל (קאזים קאזים, 54), דייויד, אלכס, מתיה קזמאן (סמיח סנטורק, 72).

הרכב צ'לסי: קרלו קודצ'יני, מיקאל אסיין, ג'ון טרי, ריקארדו קראבליו, אשלי קול, פרנק למפארד (גון אובי מיקל, 76), קלוד מקאללה, מיכאל באלאק, ג'ו קול (ניקולס אנלקה, 86), פלורן מאלודה, דידייה דרוגבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully