וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גורדון קיבל אישור לשחק בנבחרת אנגליה

כוכב הבולס שמחזיק באזרחות בריטית הביע רצון להצטרף, ועשוי לשתף פעולה עם לואל דנג במוקדמות אליפות אירופה מול נבחרת ישראל

חדשות רעות לנבחרת ישראל: לאחר שקיבלה הגרלה קלה יחסית במוקדמות אליפות אירופה, עכשיו עושה רושם כי גם הקמפיין הקרוב עלול להיות לא פשוט כלל וכלל. בן גורדון, הגארד המוכשר של שיקאגו בולס, קיבל היום (שלישי) אישור המאפשר לו לשחק במדי נבחרת אנגליה, שנמצאת באותו בית עם נבחרת ישראל, ועשוי לקבל את ההצעה. גורדון בן ה-25, שנולד באנגליה אך עבר לאחר לידתו לארצות הברית, מחזיק באזרחות בריטית, ובנבחרת מעוניינים מאוד לראות אותו לובש את המדים הלאומיים, כחלק מהשגת המטרה העיקרית שם: העפלה לאולימפיאדת 2012 שתיערך בלונדון. הדרך אליה, עוברת באליפות אירופה.

"הוא היה מאוד חיובי לגבי משחק בנבחרת", אמר רון ווטילה מאיגוד הכדורסל הבריטי. "אנחנו נלך להיפגש איתו בשיקגו עוד שבועיים". גורדון, שנבחר בעבר לשחקן השישי של ה-NBA, רושם העונה ממוצעים של 19 נקודות, 3 אסיסטים, 3 ריבאונדים וכמעט חטיפה אחת למשחק, וקולע ביותר מ-40 אחוזים מחוץ לקשת. שיתופו האפשרי של גורדון הופך את אנגליה לנבחרת שאין להקל בה ראש, במיוחד לאחר שגם לואל דנג, גם הוא שחקן הבולס, כבר משחק בשורותיה.

"הסיכויים שלנו בקיץ הקרוב נראים טובים תודות לכישרון שיש ברשותנו", אמר ווטילה. "יש לנו גם מספר צעירים מוכשרים שיכולים לתרום לקמפיין". הבריטים יחלו במחנה אימונים בין מאי ליוני, במהלכו יזומנו כ-20 שחקנים, לקראת ההתמודדות במוקדמות אליפות אירופה. הפעם, להבדיל מבעבר, הציפיות שם בשמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully