וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פורטו מואשם בהטיית משחקים

הקבוצה הפורטוגלית מואשמת בהטיית שני משחקים בעונת 2003/4. עונשים כבדים, הכוללים הפחתת נקודות ואף הורדת ליגה, צפויים לקבוצה

הליגה הפורטוגלית לא משופעות במועדוני ענק מתוקשרים. אולם את מועדון הכדורגל של פורטו מרבית חובבי הכדורגל מכירים. הקבוצה, שהתפרסמה בעיקר בעקבות מסעות הירואים במפעלים האירופיים, מוליכה השנה את הליגה הפורטוגלית בביטחה.

אולם יכול להיות שהעונה המוצלחת של פורטו עומדת בפני התרסקות. חשדות המועלים כנגד נשיא המועדון מעמידים את הקבוצה באחת מהשעות הקשות בתולדותיה.

הקבוצה הפורטוגזית מואשמת בהטיית שני משחקים במהלך עונת 2003/4. המשחקים העומדים כעת לחקירה הם הניצחון 0:2 על אסטרלה דה אמדורה ותוצאות התיקו המאופס מול בירה-מאר. באותה עונה זכתה פורטו בליגת האלופות והצליחה לשמור על התואר בליגה הפורטוגזית תחת שרביטו של מוריניו.

הטענות מופנות בעיקר אל עבר נשיא הקבוצה, ג'ורג' פינטו דה קוסטה השנוי במחלוקת, אשר הואשם בעבר בנסיון לשחד שופטים. מוריניו לעומת זאת אינו חשוד בהאשמות כלשהן בנושא. בתגובה לחשדות העבירו הפורטוגלים הודעה לאקונית לתקשורת: "ההתאחדות הפורטוגלית העבירה אלינו את האשמות המועלות כנגדנו ואנחנו יודעים על החקירה המתנהלת נגדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully