וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוספורט מצטרפת לחגיגת ה-HD

לקוחות "הוט" יוכלו ליהנות הקיץ משידורי הרולאן גארוס, יורו 2008 (דחויים) והמשחקים האולימפיים בטכנולוגיה החדישה

איריס דומאני

צילום: איריס דומאני
עריכה: יאיר דניאל

"יורוספורט" ו"הוט" קיימו הבוקר (שלישי) מסיבת עיתונאים להשקת ערוץ ה-HD החדש, שיעמוד לרשותם של לקוחות "הוט" החל מסוף חודש מאי הקרוב. המשמעות לחובבי הספורט היא שאירועי השיא של הקיץ, ובמרכזם המשחקים האולימפיים באוגוסט ( 24 שעות ביממה), ישודרו בטכנולוגיה החדישה ביותר, למי שכמובן יכל להרשות לעצמו מסך HD.

השידורים החיים ראשונים שישודרו בערוץ ה-HD יהיו מטורניר הרולאן גארוס, שיפתח ב-26 במאי. גם משחקי טורניר יורו 2008 יועברו שם, אמנם בשידורים דחויים של יממה. כמתאבן לפני המשחקים האולימפיים, ניתן יהיה לצפות ברזולוציה גבוהה גם בטור דה פראנס.


אוליבייה בראמלי, מנכ"ל יורוספורט דרום אירופה, אמר במסיבת העיתונאים: "זהו רגע מיוחד ליורוספורט, מכיוון שזאת הכרזה ראשונה בעולם. זה לא מקרה שאנחנו משיקים עם הוט, אנחנו שותפים שלהם מההתחלה, וזה הוא צעד חדש ליורוספורט ו-HOT. HD הוא ההתקדמות הגדולה ביותר בטלויזיה מאז הצבע. 2008 היא שנה מיוחדת בכל הנוגע לספורט. שנה של אולימפיאדה ויורו, וזהו רגע מושלם להשיק את שירות ה-HD שלנו".

הערוץ ייכלל בחבילת HD של הוט, ללא תשלום נוסף. קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של הוט, אמרה במסיבת העיתונאים שהחברה תשיק ערוץ סרטים וסדרות בחודשים הקרובים, ועוד שני ערוצים במהלך החצי השני של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully