וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצר מועמד למכבי ת"א

מנכ"ל הקבוצה עוזי שעיה נפגש עם מאמן העל של נבחרות הנוער של ישראל כדי שזה יעמוד בעונה הבאה בראש מחלקת הנוער. השניים ישובו וייפגשו

חוסר הוודאות באשר לעתידו במכבי נתניה מנסה ראובן עטר להתנתק מגל השמועות והספקולציות שאופפות את הקבוצה ולהתמקד ברבע גמר גביע המדינה מול הכח רמת גן היום (שלישי).


על פי כל הערכות צפוים יאמר ועטר להיפגש כבר השבוע כשהכוונה של הבעלים לעדכן את עטר במגעיו עם המאמן הגרמני לותר מתאוס. בפגישה יבקש הבעלים לשמוע את דעתו של עטר ביחס לתוכניותיו ולשינויים שהוא מתכנן לעונה הבאה, ועל פי כל הערכות עטר צפוי להודיע ליאמר כי אינו מוכן לעבוד תחת סמכות מקצועית שתוצנח מעליו לאחר ההצלחה שלו להוביל את הקבוצה בשנתיים האחרונות בצמרת ליגת העל. "אין שום סיכוי שראובן יסכים לעבוד תחת מנג'ר ולא משנה מי הוא ומה העבר שלו", אמר גורם בקבוצה.


לפני האימון המסכם ערך עטר אספה טקטית שבמהלכה צפו השחקנים בקטעים ערוכים ממשחקה של הכח מול הפועל חיפה שהתקיים לפני שבועיים שבו נכחו עטר ועוזרו צדוק מלכה. על פי עדות השחקנים עטר נראה דרוך במהלך האספה הטקטית ונראה עליו שארועי הימים האחרונים לא הוסיפו למצב רוחו. "ראובן דיבר מהלב וכולנו יצאנו מהישיבה בתחושה חזקה שחייבים לנצח את המשחק ולהקדיש אותו לראובן", אמר אחד משחקניה הבכירים של הקבוצה.


בהתיחסו למשחק אמר עטר: "שימו הכל בצד ותתרכזו רק במשחק מחר,אני מאמין בכם ובטוח שתדאו איך להתמודד כמו שצריך עם כל הספקולציות והשמועות לגבי מה שיקרה בעונה הבאה, יש לנו הזדמנות מחר לעלות לשלב חצי הגמר ולסמן את העונה כהצלחה, עד היום זה היה הקדימון וממחר הכל מתחיל והכל תלוי אך ורק בכם ולא באף אחד".


על היריבה אמר עטר: "מדובר בקבוצה מצוינת ולא סתם היא מדורגת בצמרת הליגה הלאומית. יש לה שחקני התקפה מהירים שיוצאים למתפרצות בניסיון לעקוץ את היריבה, תנצחו מחר ותגיעו למעמד חצי הגמר, תאמינו לי שזאת חוויה בלתי רגילה לשחק מול איצטדיון מלא ברמת גן. תתנו מחר את הכל כי אחר כך אי אפשר לתקן".

בן דיין החלים ויפתח

חוזר ישר להרכב. בן דיין (יותם רונן)המגן דדי בן דיין קיים אימון מלא לראשונה אחרי כשבועיים, והוא צפוי לפתוח בהרכב. הבלם אבי סטרול, שלא שיחק בשבת מול כפר סבא בשל הרחקה, חוזר להרכב במקום גולן חרמון, ובהתקפה חוזר אוקצ'ה לאחר מספר שבועות להרכב. אוקצ'ה, שעלה כמחליף ובישל מול מכבי פתח תקוה וכבש בשבת מול כפר סבא, ישחק לצידם של איתי שכטר ותיירי טאזמטה בחוד ההתקפה ויתפוס את מקומו של פרנסיס קיויו המאכזב.


בתום האימון קיימה הקבוצה ארוחת גיבוש קבוצתית עם בשרים על האש במגרש כשלצוות המקצועי ולשחקנים הצטרפו נשיא המועדון גיל לב וקובי בלדב.


הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, אבי סטרול, קלמי סבן, אלמוג כהן, שניר גואטה, אמייה טגה, איתי שכטר, תיירי טאזמטה, אוקוצ'ה.


קישורים:
מכבי נתניה בוואלה! ספורט >


הכח מוכנה לאתגר


"נבוא לתת את המיטב". דהאן (שרון בוקוב)הכח רמת גן מגיעה לרבע הגמר במצב רוח שפוף למדי, לאחר שבמחזור האחרון הפסידו במפתיע בבית לבני לוד, תוך כדי שמיטת יתרון מול עשרה שחקנים והחמצת פנדל. הסגולים, שעדיין מוליכים את הליגה הלאומית, יוצאים למשחק קשה מאוד בשבת בוסרמיל נגד הפועל באר שבע, כשהפסד שם עלול לעלות להם באחד משני המקומות הראשונים.


"אני לא מאמין בחלוקת כוחות, אנחנו צריכים ומסוגלים לשחק בטמפו של שני משחקים בשבוע, מאחר ואנחנו אחת מהקבוצות שמתאמנות הכי חזק בארץ", אמר מנג'ר הקבוצה דודו דהאן בהתייחסו לרצף המשחקים הקרוב. "אנחנו משחקים מחר נגד קבוצה שהתקציב שלה הוא פי 10 משלנו, ושנמצאת כבר עונה שנייה ברציפות בצמרת הבכירה של ליגת העל. נבוא לתת את המיטב שלנו".


פרסומתהנהלת הקבוצה, שלא מרוצה מהתבטאויותיהם של שחקניה בתקשורת לאחרונה, אסרה עליהם להתראיין לקראת המשחק. חיים פונטרמולי, שפצוע כבר שלושה שבועות,ייעדר גם מחר, ובני חדד יחליפו בעמדת המגן השמאלי. כ-2,500 אוהדים צפויים להגיע לוינטר על פי הערכות מודיעין של המשטרה, ויאבטחו אותו כ-100 שוטרים ו-50 סדרנים. כרטיס יעלה בין 50 ל-80 שקלים. סניף רמת גן של "אקי"ם" המאומץ ע"י הקבוצה המקומית, יהיו אורחי הכבוד במשחק.


הרכב משוער: רפי כהן, מיקי עטיה, אביב חדד, אסי דומב, בני חדד, ויצמן, וויליאם סוארז, תומר אליהו, דידי אונגר, קאנו, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully