וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי סיים את דרכו בנהריה

אחרי כישלונות בארץ ובאירופה, סוכם על עזיבת המאמן, שאמר: "נפרדנו בחיבוקים, הקבוצה זקוקה לשינוי". המחליף: עוזרו, מיקי גורקה

אריאל בית הלחמי סיים את דרכו בעירוני נהריה. כך סוכם בתום ישיבה שנערכה בין הנהלת הקבוצה למאמן הבוקר (שלישי). בישיבה נכחו המנכ"ל עמרם זפרן, עוזרו ירון היסטר ובית הלחמי, וכל הצדדים החליטו כי לטובת הקבוצה עדיף שיסיימו את ההתקשרות.

בהנהלת הקבוצה היו מאוד מאוכזבים מהישגיו של בית הלחמי בקבוצה העונה, שכללו הדחה בשלב המוקדמות ביורוקאפ והידרדרות ביכולת הקבוצתית. רצף שלושת ההפסדים האחרונים, בתוספת לחץ הקהל, גרמו לסיום דרכו של המאמן בקבוצה. בקבוצה חשבו על דני פרנקו, שפוטר מגליל עליון כמחליף, אולם לבסוף מונה עוזרו של בית הלחמי, מיקי גורקה.

בהודעה שהמועדון פרסם נאמר כי "הנהלת הקבוצה מעריכה את מאמציו ומסירותו של אריאל ומודה לו על כך. ההנהלה מאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו". בתום הפגישה המשולשת אמר בית הלחמי: "היתה פגישה טובה ונפרדנו בחיבוקים. זו הנהלה מצוינת. הקבוצה היתה זקוקה לשינוי, ואני מקווה שהדבר יעזור למועדון החשוב הזה. אני מאחל הרבה הצלחה לשחקנים ומערכת, ומקווה שהם יעפילו לפיינל פור. זה קרה לגדולים ממני, ויקרה לגדולים ממני, והדבר הוחלט במהלך השיחות שניהלתי עם ירון ועמרם. כרגע יש לי את נבחרת העתודה בקיץ, ואני מתכוון להשקיע בה את כולי".

בית הלחמי החל את קריירת האימון שלו בגבעת שמואל, שם החליף את אילן קובלסקי בתור מאמן ראשי בעונת 98/9, ירד עם הקבוצה ליגה, אך חזר לאחר עונה אחת בלבד בליגה השנייה. כמאמן גבעת שמואל הצעיד את הקבוצה לגמר גביע המדינה, וחצי גמר הפלייאוף. בעקבות הצלחותיו מונה למאמן אליצור אשקלון, וגם שם צבר הצלחות, חצי גמר פלייאוף, ובעקבות ההצלחות אף מונה לעוזר מאמן נבחרת ישראל. בתחילת עונת 2006/7 מונה למאמן עירוני נהריה, וגרר אחריו ציפיות רבות, גם בשל הצלחותיו בעבר וגם בזכות התקציב הגבוה שהועמד לזכותו. למרות זאת הוא לא הצליח להביא את הקבוצה לפלייאוף בעונה שעברה, בעקבות הפסד במשחק האחרון, וגם העונה נכשל.

נהריה קיבלה מכה נוספת, מבחינה תקציבית, כאשר קבוצת "ישקר" צפויה להחליט בסיום העונה על הפסקת ההתקשרות בין הצדדים. תקציב הקבוצה עומד העונה על סדר גודל של כ-2.25 מיליון דולר. בתום העונה חברת "ישקר" המאמצת הרשמית של הקבוצה תסיים את חוזה האימוץ וצפויה להחליט על הפסקת ההתקשרות. בעקבות הפסקת ההתקשרות, צפוי תקציב הקבוצה לרדת, אם לא ימצא ספונסר גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully