וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו סאנצ'ז פוטר מאימון מקסיקו

למרות שהוליך את ה'אל טרי' לחצי גמר הקופה אמריקה ולמספר ניצחונות מרשימים, גדול שחקני מקסיקו כשל להעלות את הנבחרת לאולימפיאדה

הוגו סאנצ'ז פוטר הלילה(בין שני לשלישי) מתפקידו כמאמן נבחרת מקסיקו, 16 חודשים לאחר שמונה לתפקיד. סאנצ'ז, גדול שחקני מקסיקו בכל הזמנים, מונה לתפקיד בנובמבר 2006 לאחר תקופה ארוכה בה עשה לעצמו לובי ושכפרשן חתך את המאמן הקודם, ריקרדו לה וולפה, שוב ושוב.

ב-23 משחקים הצעיד את מקסיקו ל-12 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-8 הפסדים, אבל למרות יכולת מצוינת של הנבחרת המקסיקנית בקופה אמריקה האחרון, בו הגיעה הנבחרת לחצי הגמר, פיטוריו של סאנצ'ז הגיעו לאחר קמפיין כושל בצורה מהדימה במוקדמות אולימפיאדת בייג'ינג.

מקסיקו, לה כשרונות צעירים אדירים ברמה עולמית (הנבחרות האולימפיות הן נבחרות צעירות), סיימה בתיקו בלבד מול קנדה, הפסידה לגוואטמלה ולא הגיעה אפילו לשלב המוקדמות האחרון. שבועיים לאחר מכן, איבד את משרתו.

"אנחנו רוצים ווינרים ומנהיגים, לא נוכל לקבל כישלון נוסף", הסביר יו"ר ההתאחדות המקסיקנית, חוסטינו קומפן, "אם אתם חושבים שלא להעפיל לאולימפיאדה זה דבר קשה, תדמיינו לעצמכם שמקסיקו לא תהיה במונדיאל בדרום אפריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully