וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ספרטה וסלביה פראג מציגים: עשה זאת בעצמך

מחנות האוהדים היריבים התאחדו לשם מטרה חד פעמית: השחתת אצטדיון סטרהוב בעיר. אז מי אמר ששלום לא עושים במלחמה?

אוהדי סלביה פראג וספרטה פראג הם יריבים עיקשים כיאה לשתי הקבוצות הגדולות בצ'כיה שהן גם יריבות עירוניות. לא פעם נרשמו קרבות רחוב בין שני מחנות האוהדים, אבל אתמול (שני) דווקא נרשם שיתוף פעולה נדיר בין שני המחנות, כך לפי דיווח בכלי תקשורת בצ'כיה.

כשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה מוליכה סלביה את הטבלה, שתי נקודות לפני ספרטה ואמש הן נפגשו לעימות ראש בראש שהסתיים ב-1:1. אלא שלמרות המתח הרב, האוהדים סיכמו ביניהם על מטרה אחת משותפת עוד לפני המשחק - השחתת אצטדיון סטרהוב העתיק, בו התקיים המשחק.

אצטדיון סטרהוב שימש את סלביה במשחקיה הביתיים במשך 8 השנים האחרונות ולמעשה נחשב תמיד לבית זמני. בימים אלו ממש מסתיימת סבנייתו של אצטדיון חדש וככל הנראה זה היה משחקה האחרון של הקבוצה באצטדיונה הישן. הפרידה הנאותה, על פי תכנון האוהדים, היה הריסת האצטדיון. עוד לפני המשחק נעצרו כ-25 אוהדים של שתי הקבוצות שהתפרעו ברחובות העיר.

לאחר מכן ניסו עשרות מהם להתפרץ לתוך האצטדיון לאחר שהבדיקות הביטחוניות נעשו בצורה איטית ורבים נשארו בחוץ אחרי שריקת הפתיחה למשחק. ההמשך כלל מהומות בתוך האצטדיון, פריצת אוהדים לכר הדשא, עימותים אלימים עם המשטרה ועוד. המשחק כאמור, הסתיים בתיקו 1:1, שהשאיר את המצב בצמרת הצ'כית זהה לזה שלפני המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully