וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדהרה אל הכסף

אורן קורנפלד לא יכול להתעלם ממשחקי ליגת האלופות והוא מנתח באיזה מומנטום מגיעה כל אחת משמונה הקבוצות למשחק הראשון

נפתח בהבהרה: מומנטום זה דבר חשוב בכדורגל. רואים את זה היטב למשל בארץ כאשר מכבי פתח תקווה לא מצליחה לנצח שבוע אחר שבוע, מה שמגביר את הסיכויים שלמשל אחרי שלושה הפסדים, יבוא גם ההפסד הרביעי. מנגד, מגמה כמו שעוברות הקבוצות התל אביביות, מכבי והפועל, כאשר הן מנצחות משחק ומיד שבוע לאחר מכן מפסידות, מראה על חוסר יציבות ומגביר עבורינו את תשומת הלב לגבי העקביות של שתי הקבוצות ונותן לנו תמרור הזהרה. יחד עם זאת, כאשר לוקחים בחשבון את עניין המומנטום, לא מדובר בפרמטר היחידי. אכן פרמטר חשוב, אך בהתייחסות כאן אנחנו מציגים, בצורה קרה יש לומר, את הרצפים השונים של הקבוצות בלבד. לא תמצאו כאן המלצות על מי להמר, אלא התייחסות למומנטום של כל הקבוצות.

השבוע אנחנו עם משחקי רבע גמר ליגת האלופות. ארבעה משחקים של שמונה קבוצות שמדלגות השבוע מהזירה המקומית שלהן לזירה האירופית, בה הן רוצות לעשות צעד נוסף לעבר זכייה בגביע הנכסף.

משחק מספר 20: רומא – מנצ'סטר יונייטד. הקרב המסקרן בין שתי היריבות הגדולות של השנים האחרונות באירופה, כאשר השדים האדומים מוליכים את הטבלה האנגלית, בעוד רומא רחוקה ארבע נקודות מהמוליכה האיטלקית והאלופה, אינטר. רומא מגיעה למשחק אחרי תיקו מאכזב 1:1 מול קליארי, בעוד היונייטד חגגו, בעזרתו האדיבה של כריטיאנו רונאלדו, 0:4 גדול על אסטון וילה. מבחינת רצפים, רומא מחזיקה בתיקו-ניצחון-הפסד-ניצחון-ניצחון, ואילו היונייטד אחרי ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-הפסד. ברור שחניכיו של אלכס פרגוסון מגיעים במצב רוח טוב יותר.

משחק מספר 25: שאלקה 04 – ברצלונה. הקבוצה הגרמנית, שבשלב הזה של העונה נלחמת על המקום השני עם המבורג, רוצה להתקדם גם באירופה אחרי שהדיחה את פורטו. ברצלונה חווה עונה מאוד קשה בספרד ומתקשה להדביק את ריאל מדריד, כשבשלב הזה היא רחוקה שש נקודות מהאלופה. שאלקה מגיעה אחרי 0:0 מול הפתעת העונה בגרמניה, קרלסרוהה, בעוד ברצלונה, שהובילה כבר 0:2 מול בטיס, נוצחה בסופו של דבר 3:2. הרצף של שאלקה עומד על תיקו-ניצחון-ניצחון-ניצחון-הפסד. ברצלונה עם הפסד-ניצחון-הפסד-תיקו-הפסד. יתרון המומנטום של שאלקה.

משחק מספר 42: ארסנל – ליברפול. שתי האנגליות מגיעות למשחק במצב שונה בליגה. ארסנל, שהוליכה במרבית העונה את הליגה, איבדה את המקום הראשון ליונייטד ונחתה במקום השלישי, כשהיא רחוקה שש נקודות מהאלופה. ליברפול, שנלחמת על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה נמצאת רק במקום הרביעי ורחוקה שמונה נקודות מהתותחנים. ארסנל מגיעה למשחק אחרי ניצחון חוץ דחוק 2:3 על בולטון, ליברפול הסתפקה ב-0:1 על אברטון בדרבי. הרצף של ארסנל עומד על ניצחון-הפסד-תיקו-תיקו-ניצחון. ליברפול אחרי ניצחון-הפסד-ניצחון-ניצחון-ניצחון. למרות שזה מוזר, לליברפול מומנטום טוב יותר.

משחק מספר 47: פנרבחצ'ה – צ'לסי. פנר היא המוליכה הגאה של הליגה הטורקית כשהיא מקדימה בשתי נקודות בלבד את גלאטסראיי, שישה מחזורים לסיום העונה. צ'לסי חזרה לעניינים בליגה ורחוקה חמש נקודות בלבד ממנצ'סטר יונייטד. פנרבחצ'ה מגיעה למשחק אחרי ניצחון חוץ מצוין 1:2 על בשיקטאש, בעוד צ'לסי ניצלה שער מוקדם כדי לנצח 0:1 את מידלסבורו. והרצפים? פנר אחרי ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-הפסד. צ'לסי מגיעה אחרי ניצחון-ניצחון-תיקו-ניצחון-ניצחון. השתיים כמובן עם מומנטום די זהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully