וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי שוקל לחזור לנבחרת איטליה

המאמן, שזכה עם האזורי במונדיאל 2006, לא הסתיר את רצונו לשוב לתפקידו הקודם: "יום אחד, אני לא יודע מתי, לא אכפת לי יהיה לחזור"

מרצ'לו ליפי נגע בשמיים ביולי 2006. הוא הביא את נבחרת איטליה לגמר גביע המונדיאל, שם זכה עימה, לאחר ניצחון בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים על צרפת. לאחר ההצלחה סיים ליפי את דרכו באזורי, אלא שכעת מסתבר כי הוא עשוי לחזור לאמן אותה, לאחר סיום חוזהו של רוברטו דונאדוני בתפקיד.

"בחיים אי אפשר לומר אף פעם לא", אמר ליפי. "יום אחד, אני לא יודע מתי, לא אכפת לי יהיה לחזור לאמן את נבחרת איטליה. אני לא יודע מתי, אבל אני לא יכול להוציא מכלל אפשרות שאני אהיה שוב מאמן איטליה".

כשנשאל ליפי אם הוא יסכים לאמן נבחרת זרה, כמו שעשה פאביו קאפלו אמר: "קאפלו אמר תמיד כי הוא אינו מעוניין בלאמן את נבחרת איטליה. ג'ובאני טראפטוני ניסה לאמן נבחרת זרה וכולנו ראינו מה קרה. היה לי המזל לזכות עם איטליה במונדיאל, לא אוכל לאמן לעולם נבחרת זרה".

דונאדוני, שמונה כאמור, לאחר ליפי, פתח לא טוב עם האזורי, אבל סיים לבסוף ראשון בבית המוקדם ליורו 2008. חרף ההצלחה הזמנית, עתידו של המאמן הצעיר אינו ברור. לא מכבר הוצע לדונאדוני להאריך את חוזהו, שעומד כעת עד אחרי היורו, בנבחרת, אלא שהוא סירב. גם שמו של קרלו אנצ'לוטי, מאמנה הנוכחי של מילאן, הוזכר יותר מפעם אחת בעבר. אנצ'לוטי אף פעם לא הסתיר את רצונו הכביר להגיע לסקוודרה אזורה.

באלדיני התפטר מקטאניה. זנגה מונה במקומו

המאמן סילביו באלדיני התפטר מקבוצת קטאניה. הוא עשה זאת בהסכמה הדדית עם ההנהלה. הקבוצה מסיציליה נפלה למקום ה-16, לאחר הפסדה במחזור האחרון 2:1 לטורינו. נשיא הקבוצה, אנטונינו פוליברנטי, רמז למאמן לאחר ההפסד לאן מועדות פניו, ונראה כי באלדיני הבין את הרמז.

באתר הרשמי של הקבוצה מיהרו להודיע על מינויו של וולטר זנגה, שוער העבר האיטלקי. זנגה, 48, אימן בעברו את דינמו ונאציונאל בוקרשט, הכוכב האדום בלגרד, וגזיאנטספור הטורקית. אולם הטקטיקן הותיק מעולם לא אימן בקבוצה איטלקית. מבחנו הראשון של זנגה באיטליה יתקיים ביום ראשון במשחק מול נאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully