וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי בדרך החוצה מנהריה

1.4.2008 / 0:57

הנהלת הקבוצה תיפגש עם המאמן וצפויה להחליט על הפסקת ההתקשרות. המועמד המוביל: דני פרנקו, שפוטר רק לפני שבועיים מהגליל

משבר בעירוני נהריה. היום (שלישי) בבוקר צפויה להתכנס הנהלת הקבוצה עם המאמן אריאל בית הלחמי ולהחליט על צעדים להוצאת הקבוצה מהמצב אליו נקלעה, ובו התרחקה מהפיינל פור. הקבוצה הפסידה ביום ראשון 83-73 לגליל עליון ולא ניצלה את הפסדה של הפועל ירושלים בכדי לעלות אל המקום הרביעי בטבלה שמעלה את הקבוצה לפיינל פור. במהלך ההפסד התעמת בית הלחמי עם אשאנטה ג'ונסון, שצעק עליו בחזרה לאחר הערה של בית הלחמי לשחקן. ההצעה הרווחת בקרב הקבוצה הוא כי המאמן אריאל בית הלחמי יעזוב את תפקידו ובקבוצה יחפשו מאמן שיוביל את הקבוצה אל הפיינל פור, ככל הנראה דני פרנקו, שפוטר מגליל עליון רק לפני שבועיים. לבית הלחמי זו עונה שניה בקבוצה.

"אריאל לא מצליח למצות את הפוטנציאל הטמון בשחקנים העונה זה בוודאות", מסר גורם בקבוצה, "צריכים לשבת ולהחליט מה עושים, אם ההחלטה שתיפול היא שמוטב לנו ולאריאל לסיים את ההתקשרות בינינו אז נסיים את ההתקשרות בינינו. עוד לא חשבנו על זה, למרות שזאת אופציה, ולא פנינו לאף מאמן עד כה, ככה שמועמדים להחליף את אריאל אין, כי עוד לא הוחלט שהוא עוזב".

מכה תקציבית כואבת לנהריה תיפול לאחר שקבוצת "ישקר" צפויה להחליט בסיום העונה על הפסקת ההתקשרות בין הקבוצה לחברה. תקציב הקבוצה הועמד העונה על סדר גודל של כ2.25 מיליון דולר, ובתום העונה חברת "ישקר" המאמצת הרשמית של הקבוצה, תסיים את חוזה האימוץ, וצפויה להחליט על הפסקת ההתקשרות. בעקבות הפסקת ההתקשרות, צפוי תקציב הקבוצה לרדת, אם לא ימצא ספונסר גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully