וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוש את איסטנבול

צ'לסי ואברהם גרנט יוצאים למשחק בשלב רבע גמר ליגת האלופות נגד פנרבחצ'ה, ואנחנו מתמקדים באיך הגיעו שתי הקבוצות עד הלום

משחק מספר 47: פנרבחצ'ה - צ'לסי 3.20, 3.00, 1.90

קבוצתו של אברהם גרנט ממשיכה את הופעותיה במפעל, שאולי הכי חשוב לה לזכות בו, הצ'מפיונס ליג. ביום ראשון יצאו חניכיו של המנג'ר הישראלי בשן ועין ממשחק הבית בסטמפורד ברידג' נגד מידלסברו עם ניצחון 0:1. לאדומים של גארת' סאות'גייט היו מספר החמצות מסמרות שיער, שרק עם המון מזל של הכחולים, לא נכנסו.

צ'לסי עדיין מרוחקת חמש נקודות ממנצ'סטר יונייטד. ביום רביעי היא יוצאת למגרשה של אלופת טורקיה. בוא נראה מה עשו שתי הקבוצות וכצד הגיעו עד הלום העונה במפעל. דרך זאת נוכל אולי להשליך כיצד תיגמר ההתמודדות הראשונה במפעל.

ראשית, פנרבחצ'ה. היא פתחה את הופעותיה בבית המוקדם עם ניצחון מפתיע ביותר בבית אינטר 0:1. לאחר מכן הגיעו שני משחקי תיקו. הראשון בחוץ 2:2 נגד צסק"א מוסקבה, השני באיינדהובן נגד פ.ס.וו 0:0. במחזור הרביעי ניצחה הקבוצה של זיקו את ההולנדים בבית 0:2. במשחק הבא נקמה בה אינטר עם ניצחון 0:3 בסן סירו. פנר סיימה גדולה את שלב הבתים עם ניצחון במחזור הנעילה 1:3 על צסק"א מסוקבה, ששלח אותה לשלב הבא. בשמינית הגמר פגשה את סביליה. צמד המשחקים היו מדהימים. בראשון ניצחה פנר 2:3, בשני הפסידה באותה תוצאה. בעיטות הכרעה מפנדלים בסביליה קבעו כי הקבוצה של זיקו תהיה לראשונה בתולדותיה ברבע גמר ליגת האלופות.

המשחק הראשון של צ'לסי בליגת האלופות היה עוד תחת הדרכתו של ז'וזה מוריניו. הפורטוגלי לא הצליח לנצח בבית את רוזנבורג וצ'לסי סיימה עימה בתיקו 1:1. במחזור השני, שהיה משחקו הראשון של אברהם גרנט בקבוצה, יצאו הכחולים לוולנסיה וחזרו משם עם 1:2 ענק. במשחק הבא ניצחה צ'לסי את שאלקה 0:2, בגומלין סיימה עימה ב-0:0. במחזור החמישי ניצחה בחוץ ללא בעיות את רוזנבורג 0:4. במחזור הנעילה נפרדה מוולנסיה בסטמפורד ברידג' בתיקו נטול שערים. בשמינית הגמר סיימה שוב צ'לסי את המשחק הראשון ללא שערים נגד אולימפיאקוס בחוץ. את הגומלין גמרה עם 0:3 קליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully