וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף נשים: רמת השרון מחצה את רמלה

סגנית האלופה פתחה בסערה את סדרת חצי גמר הפלייאוף עם 65:99 על הדאבליסטית. רמת חן הפתיעה את בנות השרון 67:70 בסדרה המקבילה

סדרת חצי גמר הפלייאוף בין אלקטרה רמת השרון לאליצור רמלה היתה אמורה להיות צמודה ומותחת, אבל על פי המשחק הראשון בסדרה הערב (שני) מדובר בסיפור שונה לחלוטין. רמת השרון, שסיימה במקום השני בטבלה וזכתה לארח את רמלה במשחק הראשון בסדרה, הביסה את יריבתה המושבעת ללא תנאי 65:99, ושלחה מסר ברור לשחקניות של אלי רבי לקראת ההמשך. בסדרת חצי הגמר השני הפתיעה מכבי רמת חן את בנות השרון, שסיימה את העונה הרגילה במקום הראשון, וניצחה אותה 67:70 כדי לגנוב את יתרון הביתיות בסדרה.

רמת השרון - אליצור רמלה 65:99

הרבע הראשון עוד היה צמוד, כשמירב דורי מככבת אצל המקומיות, שהובילו 20:21 בסיום עשר הדקות הראשונות. הרבע השני היה שייך לג'יה פרקינס המצוינת, שעזרה לרמת השרון לרוץ ליתרון של 35:45 במחצית. לאחר ההפסקה נטלה לימור מזרחי הוותיקה את המושכות עם שתי שלשות גדולות שהגדילו את ההפרש ל-54:71 עשר דקות לסיום, ולמרות שהרבע האחרון היה גארבג' טיים טהור, המקומיות לא הורידו את הרגל מהגז, ודרסו את הרמלאיות עד ל-65:99 משפיל בסיום.

פרקינס הובילה את קלעיות רמת השרון עם 21 נקודות, דאדה ויליפיץ' הוסיפה 20 וטטיאנה טרוינה קלע 15. שריל בייקר בלטה עם 20 נקודות אצל המפסידות, שי דורון ומישל סנואו תרמו 14 נקודות כל אחת.


בנות השרון - רמת חן 70:67

הבנות של שיקי פאלח הפתיעו את כל הליגה וסיימו במקום הראשון את העונה הרגילה, אבל חוסר הנסיון שלהן בפלייאוף עלה לפאלח בהפסד לקבוצתו הקודמת. טאג' מקוויליאמס עשתה את מירב הנזק אצל האורחות עם משחק אדיר של 27 נקודות ו-14 ריבאונדים, ולמרות שבנות השרון מחקו פיגור של 38:31 במחצית, הן לא השכילו להשלים את הקאמבק ברבע האחרון וירדו מנוצחות.

ארמינטי פרייס עזרה למקוויליאמס עם 15 נקודות, אדווינה בראון ושירי שרון הוסיפו 10 נקודות כל אחת. טנישה רייט קלעה 23 לבנות השרון, מיסטי וויליאמס הוסיפה 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully