וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחותינו נסוגו ממיאמי

שחר פאר הפסידה לסבטלנה קוזנצובה 7:6, 6:3 בשמינית הגמר ודודי סלע הודח בסיבוב השלישי אחרי הפסד 6:4, 6:4 לאקסוסו

דודי סלע קיווה לרשום הערב (שני) את הישג השיא בקריירה המקצוענית שלו, ולעלות לשמינית גמר טורניר מיאמי היוקרתי (על סך פרסים של 3.7 מיליון דולר), אלא שהטניסאי הישראלי הבכיר נעצר בסופו של דבר על ידי חוזה אקסוסו הארגנטינאי (45 בעולם). אקסוסו ניצח 4:6, 4:6 וסלע יישאר עם הזכרונות הנעימים מהניצחון על טומי רוברדו בסיבוב השני ועם צ'ק מכובד על סך 20,400 דולר. כמו כן הוא השיג 35 נקודות דירוג, שבזכותן הוא ירשום עוד דירוג שיא בקריירה בשבוע הבא, כשייכנס לטופ 60.

שני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם בפתיחת המשחק, כאשר במשחקון השביעי אקסוסו כבר השיג נקודת שבירה, אבל סלע לא ויתר ועלה ל-3:4. במשחקון התשיעי הארגנטינאי הצליח להשיג שבירה ועשה מהפך בדרך לניצחון במערכה הראשונה.

אקסוסו השיג את השבירה השניה שלו במשחק כבר בפתיחת המערכה השניה וסידר לעצמו יתרון משמעותי במשחק. סלע ניצח במשחקון השלישי ונלחם ברביעי, אבל השיג את השבירה הראשונה שלו במשחק רק במשחקון השישי, כדי לצמק ל-4:3. זה כבר היה מאוחר יותר, והארגנטינאי שמר על ההגשות שלו בדרך לניצחון 4:6, 4:6 שהושג תוך שעה ו-26 דקות.

אקסוסו יתמודד בשמינית הגמר מול המדורג 1 בעולם, רוג'ר פדרר. השוויצרי עלה לשמינית הגמר אחרי שרובין סודרלינג פרש במשחק בין השניים, במצב של 4:6, 0:3 לטובתו של פדרר. גם ניקולאי דוידנקו הבטיח את מקומו בשלב הזה אחרי שגבר על סימונה בוללי האיטלקי 7:6, 5:7, 1:6. ג'וליאן בנטו גבר בדרבי צרפתי על פינאליסט אליפות אוסטרליה, ג'ו וילפריד צונגה, בתוצאה 3:6, 3:6.

פאר הודחה בשמינית הגמר

שחר פאר סיימה את דרכה בטורניר מיאמי אחרי שהפסידה בשמינית הגמר לסבטלנה קוזנצובה הרוסיה (3 בטורניר) 7:6, 6:3. פאר, שהעפילה בעונה שעברה לחצי הגמר בטורניר, תפסיד עוד נקודות בדירוג העולמי. בשנה שעברה היא עוד הובילה 0:2 במאזן הפנימי שלה מול קוזנצובה, אבל הרוסיה ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים ועלתה ל-2:3.

קוזנצובה הייתה זו שהשיגה את השבירה הראשונה, כשעלתה במשחקון השלישי ל-1:2. פאר הגיבה בשבירה משלה וחזרה להוביל 2:3. במצב של 4:4, קוזנצובה השיגה שבירה נוספת במשחקון התשיעי, והפעם על האפס. האופי של פאר שיחק תפקיד בשלב מוקדם, והישראלית השיגה שתי שבירות נוספות, כדי לחזור מפיגורים של 5:4, ו-6:5 בדרך לשובר שיוויון. תחילתו של שובר השיוויון הייתה צמודה, אלא שבמצב של 4:4, קוזנצובה זכתה בשלוש נקודות ברציפות בדרך ל-0:1 במערכה הראשונה, שנמשכה שעה.

שובר השיוויון ככל הנראה הוציא את פאר מריכוז בתחילת המערכה השניה, וקוזנצובה שברה במשחקון השני בדרך ליתרון 0:3. פאר לא ויתרה וצימקה ל-3:2, אבל פיספסה הזדמנות פז לשמור על ההגשה שלה ולהשוות. פאר כבר הובילה 0:40 במשחקון הבא, אבל הרוסיה דווקא כן הצליחה לשמור על ההגשה שלה ועלתה ל-2:5. שחר פאר הצליחה "לגנוב" רק עוד משחקון אחד, לפני שהפסידה 6:3 במערכה השניה.

מאוחר יותר הערב התנחמה פאר בניצחון בסיבוב הראשון בטורניר הזוגות, כשגברה יחד עם בת זוגתה הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה 3:6, 3:6 על קרולינה ווז'ניאצקי הדנית ואקול אמנמורדובה האוזבקית. בשלב הבא יקבלו גם פאר וגם אזרנקה הזדמנות לנקום בקוזנצובה, שהדיחה את שתיהן מטורניר היחידות, במפגש מולה ומול בת זוגתה אמילי מורסמו, לאחר שהצמד הרוסי-צרפתי גבר על הסיניות יונג יאן צ'אן וצ'יה יונג צ'ואנג 2:6, 2:6.

קוזנצובה תתמודד ברבע הגמר מול ונוס וויליאמס, שגברה על ווז'ניאצקי 3:6, 3:6. המדורגת 1 בעולם, ז'סטין הנין, גברה בקלות על אלנה וסנינה הרוסיה 2:6, 2:6, והכינה את הקרקע למפגש הקבוע שלה ברבע הגמר מול סרינה וויליאמס, שניצחה את האסטונית קאיה קנאפי 3:6, 3:6. מפגש מעניין נוסף בשמונה האחרונות יפגיש את ילנה יאנקוביץ', שגברה 4:6 ,5:7 על ג'י ז'נג, ואלנה דמנטייבה, שהתגברה על הגרמניה הצעירה סבין ליסיצקי 3:6, 2:6. דינארה סאפינה הרוסיה עצרה את לינדזי דאבנפורט המקומית כשניצחה אותה 3:6, 4:6.

* לציפי אובזילר היה יום מוצלח יותר מזה של פאר וסלע, עם ניצחון 6:7 (8), 4:6 על ילנה פאנדזיץ' הקרואטית (214 בעולם) בסיבוב הראשון של טורניר פאטרה ביוון (סך פרסים של 50 אלף דולר). אובזילר (103 בעולם), מדורגת ראשונה בטורניר, ובסיבוב השני היא תפגוש את המנצחת בין קורינה דנטוני האיטלקיה (193 בעולם) ואניקו קאפרוס ההונגריה (463 בעולם).

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully