וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד לא השאירה מקום לספק

מנצ’סטר יונייטד הוכיחה אחרי ניצחון 0:2 ברומא, מדוע היא ראויה להגיע הרבה יותר רחוק מרבע גמר ליגת האלופות. שאלקה - ברצלונה 1:0

שלב רבע גמר ליגת האלופות יצא לדרך הערב (שלישי), עם שני משחקים שהתקיימו במקביל. רומא אירחה באולימפיקו את מנצ'סטר יונייטד והבינה שלמרות הכדורגל הנהדר שלה, ללא פרנצ'סקו טוטי ומול כריסטיאנו רונאלדו, זה לא מספיק. הג'יאלורוסי שלטו ברוב שלבי המשחק, אך נכנעו 0:2 לאלופת אנגליה, שהפכה את הגומלין באולד טראפורד למשחק שישוחק כנראה לפרוטוקול.

שאלקה אירחה את ברצלונה, אבל הסתבכה כשנוצחה 1:0. נכון שבארסה לא ממש יציבה בשבועות האחרונים, אבל הגרמנים יודעים שבקאמפ נואו יהיה להם הרבה הרבה יותר קשה להפתיע את הקטאלונים.

רומא - מנצ'סטר יונייטד 2:0

רומא של היום היא קבוצה משופרת, ומזה בדיוק היה אמור לחשוש סר אלכס פרגוסון. מצד שני, המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד נשמע אופטימי ורגוע מאוד במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, והוא שמח להישאר כך גם אחרי המשחק באולימפיקו.

הדקות הראשונות היו של האיטלקים, ששיחקו ללא פרנצ'סקו טוטי הפצוע. רומא הפעילה לחץ רב על הגנת מנצ'סטר, אך לא הגיעה להזדמנויות קורצות במיוחד. בהמשך מרבית המשחק שוחק במרכז המגרש העמוס קשרים מצד שתי הקבוצות. בדקה ה-38 פול סקולס הרים כדור מדוד מצד ימין, וכריסטיאנו רונאלדו נגח בעוצמה אדירה ממרכז הרחבה כדי לקבוע 0:1 מפתיע ליונייטד.

בדקה ה-50 יונייטד ניצלה משער שוויון, כשפצצה של טונטו חמקה ליד קורת שערו של ואן דר סאר. רומא התעוררה ושתי דקות אחר כך פאנוצ'י הוותיק החטיא מחמישה מטרים. על אף שנשאר חופשי לגמרי, המגן בעט מעל לשער. פרגוסון הכניס את אואן הארגריבס בדקה ה-55 כדי לעבות את מרכז השדה האנגלי. רומא המשיכה לשלוט במשחק, לודביק ג'יולי נכנס כמחליף, ומצא בדקה ה-62 את ווצ'יניץ' שסחט הדיפה וירטואוזית משוער יונייטד, אחרי נגיחה שלו לפינה הרחוקה.

בדקה ה-66 רומא שילמה על החמצותיה. ווס בראון נגח רוחב מצד ימין, דוני, כדרכם של שוערים ברזילאים, שמט את הכדור, ו-ווין רוני היה שם כדי לדחוק ולקבוע 0:2. רוני עוד יכול היה להשלים צמד בדקה ה-83, אבל בעט ברשלנות מ-16 מטרים החוצה. רוחם של אוהדי רומא לא נשברה, והם המשיכו לעודד את שחקניהם, למרות שתוצאת המשחק, הפסד 2:0, לא מותירה להם סיכוי בגומלין.

הרכב רומא: דוני, פאנוצ'י, מקסס, פיזארו, אקווילאני, ווצ'יניץ', טאדיי, דה רוסי, טונטו, מאנסיני, קאסטי.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: ואן דר סאר, אברה, פרדיננד, בראון, כריסטיאנו רונאלדו, אנדרסון, רוני, פארק, וידיץ', קאריק, סקולס.

שאלקה - ברצלונה 1:0

אחרי ההפסד 3:2 לבטיס במחזור האחרון בליגה הספרדית, בברצלונה עשו את ההפרדה בין התואר שבורח להם בין הידיים בספרד לבין התואר האירופי, שעליו הם אמורים להסתער. ללא ליונל מסי, רונאלדיניו ודקו, הקטאלונים נטלו את היוזמה בפתיחה וזה השתלם להם מהר מאוד. בדקה ה-12 בוז'אן בן ה-17 העלה את האורחים ל-0:1. הנרי שבר את מלכודת הנבדל הגרמנית ובעט היטב לפינה הרחוקה, אך נוייר הדף. הנרי השתלט על הכדור והסיתו לכיוון בוז'אן וזה הרשית מקרוב. היה זה שערו הראשון של הילד בליגת האלופות. ברצלונה המשיכה לשלוט לאורך כל המחצית, והחזיקה יותר בכדור, אך בסופה של מחצית התוצאה נותרה בעינה.

בדקה ה-50 פאנדר בעט ממרחק, אבל שוער ברצלונה, ויקטור ואלדס, היה במקום. בדקה ה-70 פאנדר חלף על פני שני שחקני ברצלונה, ומסר לחליל אלטינטופ, שבעט מול ואלדס והחטיא במעט את מסגרת השער. הגרמנים חיפשו את שער השוויון שישאיר להם סיכוי מסוים בגומלין, אך לשווא, וברצלונה ניצחה 0:1.

הרכב שאלקה: מנואל נוייר, ראפיניה, מרסלו בורדון, מלאדן קרסטאיץ', הייקו ווסטרמן, ג'ראלד אסמוהה, לבאן קוביאשווילי, פביאן ארנסט, כריסטיאן פאנדר, קווין קוראני, חליל אלטינטופ.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, ג'יאנלוקה זמברוטה, קרלוס פויול, גבי מיליטו, אבידל, יאיא טורה, צ'אבי, אנדראס אינייסטה, בוז'אן קרקיץ', סמואל אטו, תיירי הנרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully