וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא קהל של כפויי טובה"

31.3.2008 / 15:11

חלק מאוהדי הפועל ירושלים מוקיעים את האוהד שהתעמת עם דן שמיר, אך חלקם מזהיר: "כדאי שלא יתעלמו מהקול שמוחה נגד הכישלון"

יממה לאחר העימות בין מאמן הפועל ירושלים, דן שמיר, לבין אוהד הקבוצה, ויצמן שמעון, שלקה בליבו לאחר העימות, לפני משחק הליגה בו הפסידה מחזיקת הגביע לאליצור אשקלון 82:77, החלו היום (שני) אוהדי הקבוצה האדומה מהבירה במלחמת גירסאות על הלגיטימיות של אותו עימות.

כזכור, לפני תחילת המשחק, בעוד דן שמיר עולה לפרקט, החלה קבוצה מצומצמת של אוהדים לקלל את המאמן בגין היכולת הרעה שמציגה הקבוצה לאחרונה. שמיר, בצעד לא שגרתי, ניגש אל אותה קבוצה וניהל איתה דין ודברים, שגלש לקללות וסימון הספרה "אפס" בידו. אותו אוהד, ויצמן שמעון, שנראה רב עם שמיר, לקח כנראה קשה את העניין, חטף התקף לב והובהל לבית החולים. בסיום המשחק אמר שמיר ששמע על כך: "אני מצטער". גם בהנהלת הקבוצה שלחו איחולי החלמה מהירה לאוהד.

"כמו תמיד, מי שעושה רעש ישמעו אותו, גם אם מדובר בפחות מ-50 אחוז מקהל מסוים, תמיד ישמעו את הרועש יותר", אמר היום עופר זילברטל, דובר עמותת אוהדי הפועל ירושלים. "אפשר להבין את התסכול של האנשים. גם דני קליין מבין את אותם אוהדים. הקהל של הפועל ירושלים הוא קהל טוב, ואני מקווה ומאמין שיש הרבה מאמינים בקרב האוהדים. דן הביא שני תארים בשנתיים, ואנחנו לא קהל של כפויי טובה. דן גדל אצלנו ואנחנו אוהבים אותו".

לגבי אותו אוהד מסר זילברטל: "הוא קילל, הוא לא מוכר לנו והוא מהאנשים היותר מבוגרים. אני לא מכיר אותו אישית, אבל לפי רוח הדברים הוא מהאנשים שבאים כשיש הצלחות והוא ירים את דן על הכתפיים, וכשהקבוצה מפסידה אז הוא בא לקלל. הוא חושב שמותר לו לעשות הכל כי יש לו מנוי. ואני חושב שזו התנהגות מבחילה שלא מצייגת את הקהל של ירושלים".

לגבי ההתפרצות של שמיר מסר אוהד אחר: "אסור למאמן ויהי מה לענות לקהל. דן אתמול התפרץ לעבר אוהד שבא מתוסכל לאולם, מתוסכל בגלל שהקבוצה שדן מאמנת נראית רע מאוד כיום, ואני מבין אותו. מי שמנסה להגיד שהאוהד לא מייצג את כל אוהדי הפועל ירושלים, הוא צודק, אבל הוא מייצג חלק לא מבוטל מהם וכדאי מאוד שאנשים לא יתעלמו מהקול שמוחה נגד הכישלון".

בקבוצה העדיפו לא לצאת כנגד הקהל, אך אחד השחקנים מסר: "העימות בין דן שמיר לאוהדים לא תורם לאף אחד. בטוח שלא לקבוצה, שצריכה את הקהל מאחוריה. אנחנו אוהבים את הקהל שלנו. אני מקווה מאוד שאחרי המקרה הזה הוא ימשיך לעודד. אני מבין את שני הצדדים, אנחנו לא פוגעים אז מקללים, וכשמעליבים בן אדם, יש גבול שהוא יכול לספוג, ולכן דן התפרץ. אני מקווה מאוד שהכל מאחורינו ונוכל לחזור להציג כדורסל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully