וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: דראו עשוי לסיים דרכו בתום העונה

31.3.2008 / 13:06

המומחה הצרפתי לפיזיות לא נמצא בתוכניותיו של רן בן שמעון, המאמן הבא של מכבי ת"א. בקבוצה מאשימים את חיים יעקב בגזל של 2 נקודות

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

"חיים יעקב הרגיש צורך לאזן"

מאמנה הבא של מכבי תל אביב, רן בן שמעון, כבר מתכנן את העונה הבאה. נודע כי מעבר לרשימת שחקני החיזוק שאוחז המאמן בידיו, צפוי בן שמעון לעשות שינויים גם בצוות המקצועי של הקבוצה. הראשון שעשוי לעזוב את תפקידו הוא המומחה לפיזיות, הצרפתי טיבריוס דראו, חרף שביעות הרצון הקיימת ממנו העונה.

בתוך כך, עסקו הבוקר במכבי בטעויות השיפוט של השופט חיים יעקב, אמש (ראשון) במשחק התיקו 1:1 מול בית"ר ירושלים בטדי. לדברי גורם בהנהלה "השופט גזל ממכבי שתי נקודות יקרות", כשלא פסק פנדל לזכות מכבי אחרי נגיעת יד של שמעון גרשון ברחבה במחצית הראשונה ולא שרק לנבדל ברור של אבירם ברוכיאן בעת המהלך שהוביל לכיבוש שער השוויון. "אולי הדיבורים על הטעויות, כביכול, של אסף קינן מהמשחק מול אשדוד עשו את שלהם ויעקב הרגיש צורך לאזן", אמרו בקרית שלום.

כובש שער היתרון, הקשר יוסי שבחון, שבמאזנו כבר תשעה שערים העונה, אמר בתום המשחק: "אני מאושר על כך שיוצא לי לכבוש שערים חשובים שנותנים לנו נקודות. חשבנו מהתחלה לנצח את המשחק הזה, אבל אנחנו לא מאוכזבים מתוצאת התיקו. עדיין לא נשארנו בליגה ונצטרך להמשיך לעבוד קשה. הפערים בין קבוצות התחתית קטנים מאוד".

היום ייערכו שחקני הקבוצה אימון שחרור קל כשביום שלישי מצפה להם יום חופשי. אחריו תחל הקבוצה בהכנות לקראת משחק הבית מול מכבי נתניה ביום שבת. החלוץ יניב עזרן ינותח ביום שלישי בברכו הפגועה אצל דוקטור גבריאל אגר, בבית החולים אסף הרופא. עזרן, שסיים למעשה את העונה, צפוי לזמן החלמה של שלושה עד ארבעה חודשים ויחזור לפעילות רק לקראת מחנה האימונים של הקבוצה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully