וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "אני מקווה שהפער לא יצטמק"

מאמן ריאל נשמע לא בטוח, חרף הגדלת ההפרש בצמרת. "כרגע, אני לא חושש להסתכל לאחור". ראול כבש שער 290 במדי הקבוצה

שוב זה הלך קשה, אבל בסופו של דבר ריאל מדריד ניצחה והפער בפסגה גדל, לאחר הפסדה של ברצלונה לשבע נקודות. אלא שכעת, לפני בארסה ניצבת בטבלה קבוצה אחרת, ויאריאל. הצוללת הצהובה הביסה 0:3 את אתלטיקו מדריד בביתה והיא רחוקה שש נקודות מהמוליכה. כולם מתמקדים רק במאבק בין שתי הגדולות של הכדורגל הספרדי, כך שהקבוצה של מנואל פלגריני מקווה להגיח מאחור ולהפתיע. הבלנקוס, שאירחו את סביליה שבוע לאחר ההפסד לוולנסיה בבית, סיימו עם 1:3.

"זה היה אחד המשחקים המושלמים שלנו, בכל מערכי הקבוצה - הגנה, קישור והתקפה", אמר בגאווה מאמן הקבוצה, ברנד שוסטר. "יש לנו פער גדול, כך שאני לא צריך להביט בחשש אחורה, לפחות לא כרגע. אני לא יודע אם הפער שוב יצטמק, אני רק יכול לקוות שלא".

"שום דבר עדיין לא סגור", הכריז רמון קלדרון, נשיא המועדון. "זה נכון שעשינו צעד חשוב מאוד עבור הזכייה באליפות, אבל יש עדיין הרבה משחקים עד סיומה של העונה". קלדרון שלח גם עקיצה קטנה לעברם של הקטאלונים: "כעת, לפחות על פי הטבלה, היריבה שלנו היא ויאריאל ולא ברצלונה".

בדקה הכי קריטית במשחק, דקה לאחר שער השיוויון של סביליה, כבש ראול והשיב את היתרון לבלנקוס. החלוץ הענק כבש את שערו ה-290 (ה-16 שלו העונה בליגה) ובכך השווה את מניין השערים של זה שניצב במקום השני, קרלוס סנטיאנה. המטרה הבאה של הסמל והקפטן היא אלפרדו די סטפאנו, העומד במקום הראשון עם 316 כיבושים. למרות שגדל בוויסנטה קלדרון של אלתטיקו מדריד וחצה את הקווים בגיל צעיר, גם אם לא יעבור את די סטפאנו יירשם ככל הנראה ראול, כחלוץ הכי גדול בכל הזמנים של המועדון. קלדרון התייחס לראול: "אני מוקסם ממנו. הוא סמל ודוגמא לחיקוי עבור צעירי המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully