וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בני יהודה: זיכרונות העבר לא מרפים

הזהובים לא שוכחים את ההפסד בגמר 2006 ואת ההפסד בליגה לאדומים, ומקווים לנקמה ספורטיבית ברבע הגמר (19:45, שידור ישיר ב-5 + לייב)

"ניצחון ביום שלישי יכול להוביל אותנו לרגעים המרגשים בכדורגל. אנחנו לא ניתן להפסד אחד לשבור אותנו, עברתם דרך ארוכה ועשיתם דברים יפים, יש לנו משחק חשוב", כך אמר אמש (שני) מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן לשחקניו בשיחה, לפני תחילת האימון. אלי גוטמן נראה נינוח יותר הצהריים, אחרי דבריו של יו"ר קבוצת הניהול מוני הראל (ראו קטע שני) שהגיעו במטרה לתת שקט למאמן לעשות את עבודתו.

האדומים ערכו את האימון המסכם לקראת משחק רבע גמר גביע המדינה נגד בני יהודה היום (19:45, בלומפילד, שידור ישיר בספורט 5 + לייב). בהפועל מייחלים לניצחון שייתן ביטחון לשחקנים הנמצאים במאבקי תחתית הלחוצים ומאמינים כי ניתן לזכות בגביע עונה שלישית.

אירוע מוזר נרשם אמש במהלך האימון כאשר בין האוהדים שהגיעו לצפות באימון נראה אדם שכתב הערות על דף והעביר עדכונים על המתרחש בדשא. האם מדובר במרגל של קבוצת בני יהודה שקיווה לראות אימון טקטי? למרות ההשקעה, גוטמן לא תירגל את ההרכב. לאחר אימון ריצה ערכו השחקנים משחקון ביניהם. עם סיום המשחקון תרגלו חניכיו של גוטמן בעיטות עונשין מ-11 מטרים. יגאל אנטבי המוצהב ישב על הספסל. מי שעשוי לפתוח במקומו הוא גל שיש. כל שחקני הקבוצה ערכו אימון, מלבד טל חן, שסובל מכאבי גב. וואליד באדיר, שלא התאמן אמש בשל כאבים בצלעות, ערך גם הוא אימון.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, גל שיש, שי אבוטבול, מזואה אנסומבו, ביברס נאתכו, ברוך דגו, דמיטאר טלקיסקי, שלומי ארבייטמן.

הראל: "אם אמשיך בקבוצה, גוטמן יהיה המאמן"

יומיים לאחר הפסדה של הפועל תל אביב למ.ס אשדוד, התפנה יו"ר הקבוצה, מוני הראל, לתת ראיון אתמול (שני) לאתר הרשמי של המועדון. בתקופה האחרונה שמועות רבות מדברות על כך שהראל ירכוש את הקבוצה ביחד עם איש העסקים, אמנון ברזילי.

"הדבר הכי חשוב כרגע הוא לרכז מאמץ ולהשאיר את הקבוצה בליגה", אמר הראל. "לגבי שנה הבאה, אשאר בקבוצה אך ורק במידה שאצליח להעמיד תקציב גבוה שיוכל לתת לאלי גוטמן את האפשרות לבחור את השחקנים המתאימים ביותר.

"אם אמשיך בקבוצה אלי גוטמן יהיה המאמן. הוא הסכים לקחת על עצמו את המשימה שהיינו במצב קשה מאוד בטבלה ובמקום אחרון ולדעתי עושה עבודה טובה מאוד. אם לא ארכוש את הקבוצה אעשה ככל שביכולתי לעזור לקבוצה גם אם לא אטול חלק פעיל בניהולה".

עדכון ראשון 11:30 31/3
עדכון אחרון 16:00 31/3

חזי שירזי: "נשמח לנקום"

בני יהודה תתייצב הערב למעמד רבע הגמר כאשר זיכרונות ההפסד לאדומים, 3:2 בליגה לפני מספר שבועות, עדיין מהדהדים בראש. הזהובים ירצו לשכוח לכמה שעות את מאבק ההישרדות בליגה ולנצח את המשחק כדי להעפיל למעמד חצי הגמר המכובד.

הקשר סדריק ברדון חוזר להרכב, לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה, כנראה על חשבונו של אלי ביטון. לירוי צעירי סובל ממתיחה ברצועת הברך וייעדר, במקומו יפתח הגנאי אימורו לוקמן. בחוד צפוי המאמן יעקב אסייג לעלות עם שני חלוצים כשמשה ביטון ישחק לצידו של אלירן עטר, שמצוי לאחרונה בכושר נפלא. המגן סאלם אבו סיאם עדיין לא החלים מהפציעה בשריר רגלו ובצוות הרפואי ינסו להכשירו לקראת המשחק מול מכבי חיפה בליגה בשבת.

"חוויתי מעמדים כאלה כשחקן וזה מעמד שכל השחקנים שלנו מודעים לו. השחקנים שלנו מודעים למה שיקרה להם אם נעבור את הפועל תל אביב. לא בכל שנה תהיה להם הזדמנות לחוויה כזאת", אמר עוזר המאמן חזי שירזי לקראת המשחק. "ברור שכל מי ששייך למועדון הזה זוכר את הרגעים האחרונים של אותה עונה קסומה, בה נלקח מאתנו הגביע, אבל יש לנו הזדמנות לנקמה ספורטיבית ונשמח לנקום בהם.

"מעבר לזה אנחנו מודעים לעובדה שאנחנו יכולים לנצח כי הפועל תל אביב ממש באותה רמה שלנו. אין לי הסבר למה שקורה פה לשחקנים בשבועיים אחרונים. יעקב ואני בסך הכול ניסינו להעביר לשחקנים את המחוייבות למועדון ולעצמם אני שמח ומברך שזה נתפס אצל השחקנים", הוסיף שירזי.

יש לנו זכרונות לא נעימים מהפעם שעברה שפגשנו את הפועל תל אביב בגביע ונעשה הכל כדי לעלות לחצי הגמר", אמר החלוץ משה ביטון. "לא יצא לי לשחק מול אצטדיון רמת גן מלא כי בגמר הוא לא היה מלא. אני מקווה לעבור הפעם לחצי הגמר ושזה יקרה. ההתרגשות של גביע היא הרבה יותר מכל ניצחון בליגה ואני מקווה שנזכה לשמוח. אנחנו שמים את כל מה שקורה בליגה בצד למשחק הזה ואני בטוח שגם הפועל יעשו את זה".

אוהדי בני יהודה יתרכזו בשערים 8 כאשר מחיר הכרטיסים לשערים אלו אחיד ויעמוד על 40 ¤.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, אסי בלדוט, סדריק ברדון, משה ביטון (אלי אברבנל), אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully