וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאוסורה: להבות האלימות מתעצמות

משחק הניצחון של ריבר 0:1 על ארסנאל עמד בצל קטטות קהל המיז'ונריוס. הקבוצה של סימאונה ראשונה, אחרי שבוקה סיימה ב-1:1 עם אולימפו

רצח של אוהד, פיצוץ משחק, קטטות חסרות פשרה בין אוהדים של אותה קבוצה. במקום הנאה ושמחה, הכדורגל בארגנטינה חוזר לשנים העצובות שלו כשהאלימות זוקפת ראשה בגאווה.

הפעם היא לקחה חלק במשחק בין ריבר פלייט, שאירחה את ארסנאל במגרשה של ולז סרספילד, עקב אירוע שהתרחש במונומנטאל. לפני פתיחת המשחק התקוטטו ניצים משני מחנות אוהדים של ריבר פלייט. הם השתמשו בכל הבא ליד, כולל כיסאות פלסטיק שנעקרו ושימשו ככלי נשק. לפחות שבעה אנשים נפצעו במהומות. במשחק עצמו ניצחו המיז'יונריוס 0:1 משער בדקה ה-34 של רודריגו ארצ'ובי. אם לא ביציעים, לפחות מהטבלה בריבר יכולים להיות מרוצים. הקבוצה של דייגו סימאונה עוקפת את היריבה השנואה, בוקה ג'וניורס, וכובשת את המקום הראשון עם 18 נקודות.

בוקה יצאה למשחק חוץ נגד אולימפו וסיימה עימה בתיקו 1:1. ליאנדרו גרסיאן העלה את הצהובים-כחולים ליתרון בדקה ה-36, חוסמיר לוימביו איזן וחילק את הנקודות בדקה ה-80. עזיבתו של המאמן פדרו טרוחליו את אינדפנדיינטה עוד לא עשתה את שלה. השדים האדומים סיימו ב-0:0 בחוץ עם הורקאן. ניואלס אולד בויס וטיגרה גם נפרדו בתיקו, 1:1. רולנדו שיאבי העלה את ניואלס ליתרון בדקה ה-22 בפנדל, סבסטיאן רסצ'ולדה השווה (33). אסטודיאנטס, שחסרה משחק, גברה על ולז סרספילד כבר ביום שבת בלילה 0:1. איבן פביאנסי מורנו כבש בדקה ה-89. לקבוצה מלה פלאטה 16 נקודות והיא במקום השלישי.

תוצאות נוספות:

באנפילד - ארחנטינוס ג'וניורס 2:3
לבאנפילד: דאריו קביטאניץ' (11), ליאנדרו פאטינו (61, 86). לארחנטינוס: גבריאל הוצ'ה (12), לאון סקוטי (90).

חימנסיה חוחוי - רוסאריו סנטראל 1:1
לחימנסיה: סילביו איובלה (39), לרוסאריו: אמיליו זלייה (68).

סן לורנצו - לאנוס 1:3
לסן לורנצו: אנדרס סילברה (3), אנדרס דלסאנדרו (46, 82). ללאנוס: חרמן קאנו (66).

ראסינג קלאב - סן מרטין 2:1
לראסינג: חוזה שאטרוק (53), לסן מרטין: חוזה ברוסקו (33 פנדל), מרטין בראבו (38).

קולון - חימנסיה לה פלאטה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully