וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחולון רוצים את רוט ויזרעאלי לעוד עונה

31.3.2008 / 10:02

בקבוצה מאוד מרוצים מההשתלבות של השניים וגורם בקבוצה מסר: "הם חלק מהעתיד של חולון". הקבוצה תמריא מחר למשחק מול פילזן

בהפועל חולון החלו לחשוב כבר על העונה הבאה ובכוונת הקבוצה להשאיר את צמד הישראלים מורן רוט וגוני יזרעאלי לפחות לעוד עונה אחת בקבוצה. רוט הוא הישראלי המוביל של חולון, ורושם העונה 9.2 נקודות למשחק בתוספת 4.3 אסיסטים, וצפוי להיות בקיץ בסגל של צביקה שרף בנבחרת ישראל. יזרעאלי, שנבחר לתגלית העונה בעונה שעברה כששיחק בגלבוע/עפולה, פתח את העונה הנוכחית בחולון פצוע ונעדר מששת המשחקים הראשונים של העונה. במשחקים האחרונים מקבל יזרעאלי דקות משמעותיות וצובר 5.2 נקודות ו2.3 אסיסטים למשחק.

גורם בקבוצה אישר לנו את הידיעה ומסר: "מורן וגוני מחוברים בצורה נפלאה לקבוצה. כשאנחנו מסתכלים על העתיד של הפועל חולון אנחנו רואים את השניים כחלק חשוב בקבוצה. כרגע עוד לא נעשתה פנייה אל השניים, אך אנחנו מאמינים שכשתעשה הפנייה, והיא תעשה בתקופה הקרובה, נגיע להסכם על המשך ההתקשרות". בתוך כך נודע כי בחולון היו רוצים להשאיר גם את צמד הזרים פי ג'יי טאקר וטרה סימונס, אך השניים מבוקשים באירופה ובארץ, כך שסיכום בין הצדדים עוד רחוק.

מחר (שלישי) תמריא חולון לטורקיה למשחק אימון מול אפס פילזן הטורקית, קבוצתו של דיוויד בלאט. בחולון, שניצחה אמש בליגה את גלבוע/עפולה 77-64, מרוצים מאוד מהשתלבותו של אלטון בראון שבארבעת משחקיו בקבוצה הוריד את המעמסה מעל כתפיו של אריק קמפבל, שצפוי לקבל דקות מועטות במשחק מול הטורקים. המשחק מול פילזן צפוי להערך ללא קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully