וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר בשמינית הגמר במיאמי

הישראלית טיילה מול מישל לרשר דה בריטו בת ה-15 0:6, 2:6 ותפגוש את קוזנצובה. דבנפורט ניצחה את איבנוביץ'. ארליך ורם הודחו בסיבוב הראשון

אחרי הניצחון המופלא של דודי סלע על טומי רוברדו אתמול (שבת), נכנסו הערב יתר הישראלים הבכירים למעגל התחרויות בטורניר הענק במיאמי (סך פרסים של 3.77 מיליון דולר). שחר פאר עשתה את העבודה בקלילות בסיבוב השלישי עם ניצחון חלק 0:6, 2:6 על מישל לרשר דה בריטו (255 בעולם), ועלתה לשמינית הגמר. הפורטוגלית בת ה-15 הדהימה בסיבוב השני את אגיינשקה ראדוונסקה, אבל לא הצליחה לשחזר אפילו קמצוץ מהיכולת שהפגינה מול הפולניה ונכנעה כעבור שעה וחמש דקות.

יריבתה הבאה של פאר תהיה סבטלנה קוזנצובה (4 בעולם), שהפסידה בשבוע שעבר רק בגמר האינדיאן וולס, ועמדה על סף הדחה מוקדם יותר היום כשהובסה במערכה הראשונה 6:1 על ידי ויקטוריה אזרנקה, שותפתה של פאר למשחקי הזוגות, אבל התעשתה וניצחה בשתי המערכות הבאות 5:7 ו-0:6. המאזן בין פאר וקוזנצובה עומד על 2:2, כשהישראלית ניצחה בשני המפגשים הראשונים, בשמינית גמר אליפות אוסטרליה בשנה שעברה, ובשמינית הגמר במיאמי בדיוק לפני שנה, והפסידה בשמינית הגמר ברולאן גארוס האחרון, ובשמינית הגמר בסידני לפני כשלושה חודשים.

לאנדי רם ויוני ארליך היה ערב מוצלח הרבה פחות. הצמד הישראלי, שזכה בטורניר אינידאן וולס בשבוע שעבר, הודח כבר בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות כשהפסיד 7:6, 6:4 לצמד הברזילאים אנדרה סה ומרסלו מלו.

דבנפורט בהחלט רצינית

לינדזי דבנפורט ממשיכה להוכיח כמה גדולה היא, ושכדאי ששאר הנשים תקחנה אותה ברצינות. האמריקאית המתקמבקת הדיחה מהטורניר את אחת הטניסאיות הטובות בעולם, הסרבית אנה איבנוביץ', כשניצחה אותה 4:6, 2:6 ועלתה לשמינית הגמר. סרינה וויליאמס הדיחה את האיטלקיה פלאביה פנטה, אבל הזיעה לא מעט בדרך ל-7:6, 3:6, 2:6. ז'סטין הנין בשמינית הגמר אחרי 2:6, 1:6 קליל על שרה אראני האיטלקיה.

בגברים, האמריקאי ג'יימס בלייק העפיל לשמינית גמר הטורניר אחרי שניצח את פבריס סנטורו 3:6, 7:6, 4:6. המדורג 10 תומאס ברדיץ' נזקק לשעה ו-5 דקות בלבד כדי לחלוף על פני חואן קרלוס פררו הספרדי עם 1:6, 3:6. גיז'רמו קאניאס הדיח מהטורניר את פרננדו גונזלס הצ'יליאני עם ניצחון 6:7, 5:7. גם רפאל נדאל בשמינית הגמר אחרי שחלף על פני ניקולס קיפר הגרמני עם 2:6, 4:6.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully