וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא מדהים לתום בארי

סיים 200 מ' חזה בזמן של 2:13.34 ד', ב-30 מאיות מהיר מהקריטריון. איגוד השחייה יבקש מהועד האולימפי לצרפו למשלחת לבייג'ינג

תוצאה מדהימה הערב לתום בארי בקוימברה, פורטוגל, במסגרת תחרות OPEN DE PORTUGAL (בריכת 50 מטר). בארי קבע זמן אדיר של 2:13.34 דקות במשחה ל-200 מטר חזה, שיא ישראלי חדש בן 61 מאיות והכי חשוב – התוצאה האיכותית ביותר שנקבעה על ידי שחיין ישראלי מאז ומעולם. התוצאה של בארי טובה יותר ב-30 מאיות מהקריטריון המחמיר למשחקים האולימפיים, קריטריון A, הנדרש ממדינות אשר מבקשות לשלוח שני שחיינים באותו מקצה.

בארי היה קרוב מאוד להשגת הכרטיס לבייג'ינג באליפות אירופה האחרונה שהתקיימה לפני שבוע באיינדהובן שבהולנד. הוא קבע שיא ישראלי של 2:13.95 דקות בחצי גמר וסיים במקום ה-13, 13 מאיות מהמקום ה-12 שנקבע כקריטריון למשחקים האולימפיים על ידי היחידה לספורט הישגי של הוועד האולימפי הישראלי. הזמן שבארי השיג היום שווה למקום השישי בגמר האירופי, ומקום עשירי באליפות העולם שנערכה בשנה שעברה במלבורן שבאוסטרליה.

לאור התוצאה האיכותית, באיגוד השחייה מתכוונים לפנות אל מנהלת היחידה לספורט הישגי ולבקש שוועדת החריגים תכיר בתוצאה של בארי כתוצאה יוצאת דופן, ותצרף אותו למשלחת האולימפית למשחקים בבייג'ינג. על פי החלטת היחידה לספורט הישגי ספורטאים יצורפו למשלחת האולימפית אם יעמדו בקריטריון הישראלי שנקבע, או אם השיגו תוצאה יוצאת דופן המעידה על היכולת של הספורטאי.

נדב כוכבי, שמשתתף גם הוא בתחרות בפורטוגל, קבע שיא אישי מצוין במשחה ל-100 מטר פרפר עם זמן של 54.40 שניות, 30 מאיות איטי מהשיא הלאומי הטרי של אלון מנדל, והתוצאה השלישית בהיסטוריה של השחיה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully