וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברקיע השביעי

ריאל מרחפת אחרי שניצחה את סביליה 1:3 והחזירה את הפער מברצלונה לשבע נקודות. 90 דקות לאוואט בניצחון לה קורוניה 1:3 על מורסיה

המחזור ה-30 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם מספר משחקים, כשבמוקד ניצחה ריאל מדריד את סביליה 1:3 בסנטיאגו ברנבאו והגדילה את הפער מברצלונה לשבע נקודות, אחרי ההפסד הסנסציוני של בארסהה אתמול לבטיס. ויאריאל מחזיקה במקום השני במרחק של שש נקודות מריאל.

ריאל מדריד - סביליה 1:3

במקום להתכונן לרבע גמר ליגת האלופות באמצע השבוע, מצאו את עצמן השתיים משחקות במשחק המרכזי של יום ראשון בערב, אחרי שהודחו כבר בשמינית הגמר. עבור סביליה היה מדובר בעוד נסיון להתקרב למקום שישלח אותה לליגת האלופות גם בעונה הבאה, אבל לריאל היו עניינים חשובים בהרבה, כמו להרחיק את ברצלונה למרחק של שבע נקודות ממנה, עם שמונה מחזורים לסיום העונה.

גבי היינצה כבש ראשון לבלאנקוס בנגיחה בדקה השמינית אחרי הגבהה מדויקת של ווסלי סניידר, אבל פרדי קאנוטה איזן בדקה ה-37. כהרגלו, הגיב ראול בשער משלו כעבור שתי דקות בעזרת עוד בישול של סניידר. גונזאלו היגואין סגר את הסיפור בדקה ה-65 עם השלישי של ריאל.

דפורטיבו לה קורוניה - מורסיה 1:3

דפור שרק לפני כחודשיים נראתה ונשמעה כיורדת בטוחה לליגת המשנה, המשיכה בתקופה הנהדרת שלה ושיפרה את מצבה בתחתית אחרי שבשבוע שעבר הפסידה. אנריקה דה לוקאס דווקא העלה את האורחים ליתרון אחרי שהכניע את דודו אוואט כבר בדקה הראשונה, אבל סיסקו החזיר בשלושער גדול בדקת 22, 46, ו-49 והגליסיאנים 4 נקודות מעל הקו האדום. מורסיה לעומת זאת, 7 נקודות מתחת והיא בדרכה חזרה לליגה השנייה.


אספניול - סנטאנדר 3:0

עד לפני מספר שבועות אספניול הייתה חזק מאוד במאבק מקומות 3-4, אבל לאחרונה הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה המצוין צונחת והמגמה נמשכה היום עם הפסד להפתעת העונה מסנטאנדר. אוסקר סראנו העלה את האורחים ליתרון מהיר בדקה ה-14, פדרו מוניטיס הכפיל כעבור 10 דקות ואיבן בולאדו חתם בדקה ה-90.

אלמריה - לבנטה 1:2

עוד הפתעה ענקית העונה היא אלמריה והערב היא לא התקשתה לנצח את הקבוצה מולנסיה שכבר השלימה עם ירידת הליגה שלה מזמן. פרננדו סוריאנו (2) ופליפה מלו (35) כבשו למארחת במחצית הראשונה, דה לה פואנטה רק צימק בדקה ה-90.

ולנסיה - מאיורקה 3:0

אחרי שהדיחה את ברצלונה מהגביע וניצחה את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, רבים חשבו שולנסיה נחלצה מהתקופה הארוכה והקשה שלה ושכעת היא תחזור למעמדה הטבעי כאחת מהגדולות במדינה, אבל הערב הוכיחו הלוס צ'ה ששני ניצחונות לא פותרים את הבעיות כשהובסו שמסטאייה, אחד מהאצטדיונים הבייתים בספרד בדימוס. דני גויזה הנפלא כבש צמד עבור האורחים בדקות ה-11 ו-59 ואיבן ראמיס כבש בדקה ה-20.


ויאדוליד - סראגוסה 1:2

בחלומות השחורים ביותר שלהם בסראגוסה לא האמינו שהם ייקלעו לכזו עונה שחורה. הרי רק לפני שנה הם רצו בצמרת עם פאבלו איימאר, דייגו מיליטיו והכישרון הגדול אלברטו זאפאטר, אבל למרות שהסגל נותר חזק מאוד, דבר לא מתחבר העונה. זאפאטר דווקא הוליך את קבוצתו ליתרון בדקה ה-29, אבל מנואל ויקטור בדקה ה-53 וחוסבה יורנטה בדקה ה-75 הפכו ושלחו את סראגוסה להמשך מאבקי ההישרדות.

חטאפה - אוסאסונה 2:0
לאוסאסונה: חאבייר פלאנו 41, פרנסיסקו פוניאל 69.

רקראטיבו - אתלטיק בילבאו 1:1
לרקרה: פרננדו אמורבייטה 13 (עצמי), לבילבאו: אריץ אדוריז 81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully