וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון שוב בפלוס תשע

האלופה הזיעה לפני שניצחה 2:1 את ולנסיין, והיא קרובה להבטיח אליפות שביעית ברציפות. ניצחון ראשון לטולוז אחרי שלושה חודשים וחצי

המחזור ה-31 בליגה הצרפתית נפתח אמש (שבת) עם הניצחון של בורדו על נאנסי 1:2, שקירב את קבוצתו של לורן בלאן למרחק של שש נקודות מהמוליכה ליון. הערב החזירה לעצמה ליון את פער תשע הנקודות עם ניצחון דחוק 1:2 על ואלנסיין, והיא נראית בדרכה הבטוחה לאליפות שביעית ברציפות. טולוז, שסיימה שלישית בעונה שעברה והודחה על ידי ליברפול במוקדמות ליגת האלופות לפני שהדרדרה לתהומות התחתית, ניצחה לראשונה מזה שלושה חודשים וחצי עם 0:2 על האחרונה מץ.

ולנסיין - ליון 2:1

הניצחון של בורדו אולי לא הלחיץ יותר מדי את האלופה, אבל ולנסיין העיקשת עשתה לה לא מעט צרות לפני שנכנעה. קאדר קייטה העלה את ליון ליתרון בדקה השביעית, אבל אריק צ'לה איזן למקומיים בדקה ה-26. השוויון נשמר עד הדקה ה-64, אז בישל קייטה את שער הניצחון לסידני גובו, שקירב את ליון עוד יותר אל התואר הכל כך צפוי שלה.

לוריין - מארסיי 2:1

מארסיי עוד לא אמרה נואש במאבק שלה על אחד משלושת המקומות הראשונים, כלומר על מקום בליגת האלופות. היום נקלעה הקבוצה מהריביירה לפיגור 1:0 מול לוריין אחרי שער של ראפיק סאיפי בפנדל בדקה ה-43, אלא שהיא לא נשברה, ענתה בצמד של קאנגה אקאלה (53) וממדו ניאנג (80) וניצחה. 3 הנקודות הללו קירבו אותה כדי 3 נקודות מנאנסי שבמקום ה-3.

תוצאות נוספות:

מץ - טולוז 2:0
ליל - אוקזר 2:0
סושו - ניס 0:1
לה מאן - קון 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully