וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון ממשיכה לדהור

31.3.2008 / 21:43

קבוצתו של בירנבוים לא הרשימה, אך רשמה ניצחון שישי ברצף עם 59:69 על ראשל"צ, והתבססה במקום השני בטבלה. טפירו בלט עם 16 נקודות

בני השרון חתמה הערב (שני) את המחזור ה-19 בליגת העל עם ניצחון ביתי לא משכנע 59:69 על מכבי ראשון לציון, אבל רשמה ניצחון שישי ברציפות ושמרה על המקום השני בטבלה. בבני השרון חששו לפני המשחק מהפציעה בכף ידו של מאיר טפירו, שאיימה לגרום לו לקטוע רצף של 255 הופעות ליגה רצופות מבלי להחמיץ משחק, אבל בסופו של דבר פתח הרכז הוותיק בחמישייה של בירנבוים, והצטיין עם 16 נקודות שעזרו לבני השרון לנצח למרות יכולת התקפתית פושרת למדי.

הכתומים, הנאבקים על חייהם בתחתית, ניסו לגרד הפתעה ברעננה בעיקר בעזרת משחק טוב של עודד שעשוע שחזר מפציעה, והיו במשחק עד דקות הסיום, אבל לא הצליחו במשימה מול ההגנה הטובה בליגה, ונשארו שקועים במקום האחרון.

אפי בירנבוים אמר בסיום: "זו עוד הוכחה שאנחנו קבוצה טובה, טובה מאוד אפילו. שיחקנו היום לא טוב, אבל קבוצה טובה נמדדת באופי ובהגנה, וזה מה שהראינו היום. אנחנו כל הזמן עובדים קשה, אבל אנחנו לא רובוטים. אני חושב שיש לנו עוד הרבה עבודה, ואסור לשכוח שמדובר בפעם הראשונה שאנחנו עם חמישה זרים".

עופר ברקוביץ' אמר: "היה לנו רצף של משחקים קשים נגד קבוצות טובות. לא באנו להפסיד בכבוד, אבל איבדנו הרבה כדורים במשחק מעבר. אסור לפספס כמו שפספסנו היום, היה לנו מאוד קשה מול ההגנה של בני השרון".

מהלך המשחק

טפירו עלה בחמישייה יחד עם יחד עם ארץ כץ, קוקי בלצ'ר, אנדודי איבי ועוסמאן סיסה. עופר ברקוביץ' העלה את עודד שעשוע, סדריק בנקס, טל דן, חואן מנדז וברנדון קורץ. בני השרון פתחה היטב בהנהגת טפירו ובלצ'ר, אבל ראשון לציון קיבלה את עודד שעשוע שחזר אחרי פציעה עם הרבה אנרגיות ושמר את הכתומים במשחק ברבע הראשון, שהסתיים ביתרון של 17:20 לבני השרון.

הרבע השני החל בשליטה מוחלטת של בני השרון, עם חמש נקודות רצופות של בלצ'ר ודקות טובות של רון גריזארד שהעלו את המקומיים ל-21:31 שאילץ את עופר ברקוביץ' להזעיק פסק זמן מהיר. בהמשך נעזרה ראשון לציון בסדרה של שריקות מוזרות של השופטים כדי לחזור למשחק, וירדה למחצית בפיגור מינימלי של 34:33.

בפתיחת הרבע השלישי העלה ברנדון קורץ את האורחים ליתרון של 34:35, לפני שהעניינים התחממו בין ג'ייסון וויליאמס וג'רל בלסינגיים שהחליפו מהלומות. לאחר מכן לחצה בני השרון על הדוושה עם ארבע שלשות בתוך שלוש דקות, ועלתה ל-40:50. הכתומים שוב הקטינו לפיגור של ארבע בלבד, אבל שני סלים של סיסה קבעו 49:57 לבני השרון בסיום הרבע.

עבירה טכנית שנשרקה לחובתו של בירנבוים בתחילת הרבע האחרון עזרה לראשון לצמק ל-53:57, אבל שלשת קלאץ' של מאיר טפירו ארבע דקות לסיום החזירה את בני השרון לחוף מבטחים, והחל מאותה נקודה קלעו ראשון נקודה אחת בלבד, ובסיום עמדה התוצאה על 59:69 לבני השרון.

קלעו לבני השרון: מאיר טפירו 16 (7 ריבאונדים, 6 איבודים), קוקי בלצ'ר ועוסמאן סיסה (7 ריבאונדים) 14 כל אחד, אנדודי איבי וארז כץ (2 מ-7 משלוש) 7 כל אחד, רוד גריזארד וג'ייסון וויליאמס (6 אסיסטים) 5 כל אחד, שון מונסון 1, ניצן חנוכי שיחק 6 דקות ולא קלע.

קלעו לראשון לציון: עודד שעשוע 16, ג'רל בלסינגיים 15 (5 איבודים), בריאנט מרקסון 10, סדריק בנקס וטל דן 4 כל אחד, ברנדון קורץ (6 ריבאונדים) וחואן מנדז 3 כל אחד, יוני ניר ואיתי לב 2 כל אחד, אופיר פרחי שיחק 14 דקות ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully