וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארו עם הסימפטיה

נבחרת הנערים של ישראל חזרה מפיגור 1:0, הפכה את התוצאה, אבל ספגה שער בתוספת הזמן וסיימה ב-2:2 מול אנגליה. צרפת עלתה ליורו

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם ורונן

"פיספסנו ניצחון בגלל חוסר ניסיון"

ארבע נקודות והרבה כישרון לא הספיקו לנבחרת הנערים של ישראל כדי להעפיל לאליפות אירופה שתיערך בעוד כחודש וחצי באנטליה. הילדים שלנו סיימו היום ב-2:2 מול אנגליה אחרי שחזרו מפיגור, הפגינו לא מעט אופי ורצון, אבל בסוף נשארו רק עם הסימפטיה. ניצחון של צרפת 1:3 על רוסיה במשחק המקביל העלה אותה ליורו אחרי שהיא צברה 7 נקודות וישראל נעצרה על 4.

ישראל פתחה את המשחק בצורה מאוד מהוססת והאנגלים ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון מוקדם מרגלי ג'ייקוב מליס כבר בדקה ה-11. האנגדלים טיילו ברחבה עוד לפני כן והחמיצו, אבל בדקה הזו מצא ריאן דונלדסון את שחקן צ'לסי במסירת נגיחה והאחרון כבש אחרי שניצב לבד מול עידן טואף. 6 דקות מאוחר יותר יכולים היו האנגלים להכפיל את היתרון, אבל טואף הדף את הפנדל של דונלדסון. רק לאחר החמצת הפנדל של יריביהם, החלו הנערם הישראלים לשחק ובדקה ה-37 הם אף מצאו את השוויון משער של מוחמד גאדיר מתוך הרחבה.

המחצית השנייה התנהלה תחת שליטה ישראלית ובדקה ה-63 הושלם המהפך אחרי שכדור עומק של אייל גולסה חתך את הרחבה והסתיים ברגל של סמיר חכים, שרק היה צריך לדחוק כדי להעלות את ישראל ל-1:2. עד הסיום יכולה הייתה ישראל גם להגדיל את היתרון, אבל זה לא צלח בידה ובניגוד למהלך המשחק היו אלו דווקא האנגלים שמצאו שוויון משלהם בתוך תוספת הזמן מרגלי דלפונסו. החדשות מהמגרש בראשון לציון לא היטיבו עם הנבחרת של מוטי איוניר בכל מקרה, צרפת גברה על רוסיה 1:3 ואנחנו נשארנו עם תקוות לעתיד.

מוטי איוניר אמר אחרי המשחק: "מה שחבל חבל מבחינתי הוא קודם כל שלא ניצחנו. למרות שידענו שלא נעלה כי צרפת ניצחה, ניצחון על אנגליה יכול היה להיות דבר יפה. פיספסנו ניצחון בגלל חוסר ניסיון. הכדור היה אצלנו דקה לפני השוויון שלהם, אבל במקום להחזיק בו, איבדנו וספגנו.

ראינו נבחרת מצוינת לאורך הטורניר, שחקנים מוכשרים, שחקנים שיש להם אופי. הצלחנו להשוות, להוביל, חבל שלא הצלחנו לנצח. אני מאוד מרוצה מהרבה שחקנים שהפגינו יכולת טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully