וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה המשחק בין יובנטוס לפארמה

אוהד פארמה נדרס בשוגג על ידי אוטובוס אוהדים של יובנטוס, המשחק נדחה. מילאן הפסידה בבית 2:1 לאטאלנטה, אודינזה-פיורנטינה 1:3

שוב נתקל הכדורגל האיטלקי הבמקרה מוות מצער. היום (ראשון), בטרם חודשו משחקי המחזור ה-31, הגיעה מטורינו הידיעה המצערת שאוהד פארמה נדרס למוות לפני משחק קבוצתה נגד יובנטוס, וההתאחדות האיטלקית החליטה לדחות את המפגש בין השתיים למועד לא ידוע. התקשורת האיטלקית דיווחה כי האוהד המתינה בתחנת אוטובוס מחוץ לעיר טורינו, ונפגעה על ידי אוטובוס ריק מנוסעים שהוביל אוהדי יובנטוס למשחק. משחקי הערב נפתחו בדקת דומיה לזכרו של האוהד.

המחזור נפתח אתמול כששתי המוליכות סיימו בתיקו - אינטר עם לאציו (1:1) ורומא עם קליארי (1:1), ובמוקד משחקי הערב עמד ההפסד הדרמטי של מילאן לאטאלנטה 2:1 בסן סירו, כשאנדראה פירלו מחטיא פנדל בדקה ה-90.. פיורנטינה לא ניצלה את המעידה של הרוסונרי כדי לשפר עמדות במאבק על המקום הרביעי והפסידה 3:1 לאודינזה. במשחק המאוחר של המחזור ניצחה נאפולי את פאלרמו 0:1 משער בדקה ה-90.

מילאן - אטאלנטה 2:1

מילאן ממשיכה לשמוט נקודות בבית על ימין ועל שמאל, והאפשרות שאלופת אירופה היוצאת לא תגיע לליגת האלופות בשנה הבאה הולכת והופכת למציאות. לנראזורי של אטאלנטה יש שאיפות משלהם להעפיל לאירופה, ושער של סרג'יו פלוקארי בדקה ה-31 העלה אותם ליתרון. עשר דקות מאוחר יותר הכפיל אנטוניו לאנגלה את התוצאה בשער נהדר שקבע 0:2.

הרוסונרי התעוררו מאוחר וצימקו מנגיחה של פאולו מאלדיני הבלתי נלאה בדקה ה-85, ולמרות שנותרו בעשרה שחקנים כעבור שלוש דקות כשאלסנדרו נסטה הורחק, המשיכו ללחוץ וקיבלו הזדמנות מצוינת להשוות כשהשופט פסק על פנדל לזכותם בתוספת הזמן, אבל אנדראה פירלו החמיץ ומילאן שוב נותרה מתוסכלת.

אודינזה - פיורנטינה 1:3

שתי היריבות העיקריות של מילאן על המקום הרביעי המוליך לליגת האלופות נפגשו באודינה, והזברות חגגו ראשונים עם שער מוקדם של גוקאן אינלר השוויצרי בדקה ה-13. פיורנטינה ניסתה וניסתה ולבסוף הצליחה לכבוש מרגלי כריסטיאן ויירי הוותיק בדקה ה-63, אבל אנטוניו די נטלה ופאביו קווליארלה, חלוצי נבחרת איטליה, נכנסו לפעולה עם צמד שערים בדקות 72 ו-77 בהתאמה, והשאירו את הויולה ללא נקודה.

אמפולי - סמפדוריה 2:0

גם סמפדוריה הצטרפה למירוץ אחרי הכרטיס לצ'מפיונס, והיא מרוחקת ארבע נקודות בלבד מהמטרה. פאולו סמארקו כבש ראשון לאורחים מגנואה בדקה השביעית, ושער עצמי של לינו מרזוראטי, הבלם הצעיר המושאל ממילאן, קבע את תוצאת המשחק כבר בדקה ה-17.

יתר התוצאות:

נאפולי - פאלרמו
לנאפולי: מארק האמסיק 90.

קטאניה - טורינו 2:1
לטורינו: איימו דיאנה 4, דויד דה מיקלה 63. לקטאניה: ג'יונטה ספינסי 3.

גנואה - רג'ינה 0:2
לגנואה: מרקו בוריילו 59, מרקו רוסי 90.

ליבורנו - סיינה 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully